Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude  (gelezen 693 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Gepost op: 31-01-2023, 19:16 »


Klaar voor de 1e Adventure Challenge van Nederland?!


Houdt je van een uitdaging? Zin in een gezellige dag vol gelijkgestemden? Is offroadrijden jouw grote passie? Dan is deze dag wat voor jou. We zetten deze dag diverse offroad oefeningen uit om jouw capaciteit op de motor te testen. Maak jij de minste fouten? Dan ga jij er misschien wel met de winst vandoor! Meedoen voor de gezelligheid en de ervaring mag natuurlijk ook! Op 9 april organiseren wij deze challenge op het prachtige terrein van Actionplanet. Zet hem in je agenda en schrijf je in!


Dagindeling 9 april 2023:


09:00 Ontvangst + briefing
10:00 Start oefeningen
17:00 Prijsuitreiking
18:00 BBQ


Kosten inschrijving:


€ 185,- voor een compleet verzorgde en super gezellige dag.
Dit is incl. koffie bij ontvangst, lunch + drankje, BBQ, goodiebag en cross shirt als aandenken.


Voor wie?


Elk type allroadrijd(st)er en allroadmotor (vanaf 600cc of vanaf 154kg) is van harte welkom om mee te doen. Of je nu zeer ervaren bent op offroadgebied of net begint, wees welkom! Noppenbanden of grove allroadband is aan te raden voor deze dag.


Challenge of wedstrijd?


Deze dag is een challenge waarbij we uitdagende oefeningen uitzetten zonder tijdswaarneming.


Oefeningen:


Uiteraard kunnen we nog niet alles verklappen wat jullie deze dag te wachten staat. Oefeningen met namen zoals "Hillclimb", "Sanddrift", Obstacle course", of wat te denken van "Ringmaster" komen deze dag voorbij waar we jullie vaardigheden op de proef stellen. Heb je nog niet zoveel ervaring? Geen enkel probleem. We zullen bij moeilijkere gedeeltes in de proef je altijd de keus geven om voor de hardcore of chicken versie te kiezen :-)


Prijzen:


Wij doen het anders.. I.p.v. een top 3 gaat bij ons de top 10 gewoon met een vette prijs naar huis!
En niet de minste prijzen... Denk aan een compleet verzorgde Pyreneeën Allroad reis, Jekill & Hyde uitlaatsysteem, REV'IT! jas, Allroadhelm, setje Motoz banden, 2 overnachtingen in het motorwalhalla van Duitsland, cadeabonnen van Rally-Motor en MR Motoren en meer....




Ik doe mee!


Kijk voor meer informatie of om in te schrijven op onze website www.adventure-challenge.nl



Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2023, 20:38 »
Als ik 30 kg op de motor extra knoop mag ik dan wel komen.?
Dan zit ik boven de 158

Dat setje Motoz gaat m.n Intresse wel naar uit.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2023, 21:00 »
Helaas... het is een Adventure Challenge en geen enduro challenge  :D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #3 Gepost op: 01-02-2023, 08:02 »
185 euro, tjongejonge niet normaal. Wordt je gehaald en gebracht?
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #4 Gepost op: 01-02-2023, 09:14 »
Voor niets gaat de zon op.
Er moet wel wat verdiend worden.
Midsummer is dit jaar ook 789.- 8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #5 Gepost op: 01-02-2023, 09:42 »
Je hebt gelijk.. 185,- is eigenlijk te weinig. Alle maanden voorbreiding vooraf, de mensen die er de hele dag staan om alles in goede banen te leiden en het terrein wat op elke hoek van de straat is te vinden verdiend inderdaad een stuk meer.
 ;D


Ik begrijp dat het voor jou een hobby is maar als bedrijf zijnde kunnen dit soort dingen alleen georganiseerd worden als in ieder geval de kosten zijn gedekt. Aangezien dat niet het geval is met het inschrijfgeld hebben we fantastische sponsoren die deze dag mogelijk maken  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #6 Gepost op: 01-02-2023, 17:51 »
Goed punt, als er 10 man dit een half jaar moeten voorbereiden moet het ticket maar naar 285 :)
Het parcours is absoluut mooi Ik hoop dat het een succes wordt!
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Adventure Challenge - 9 april - Spaarnwoude
« Reactie #7 Gepost op: 01-02-2023, 18:08 »
Dankje! Hopen wij ook!