Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour  (gelezen 4568 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: [gezocht rijmaat] - Tunesie enduro tour
« Reactie #15 Gepost op: 29-08-2006, 11:05 »
Eind oktober, november nog beter dan zou ik ook nog wel eens kunnen aanhaken... Dan wel minimaal een week daar, voor 4 dagen is het een beetje zonde van ticket ed.
Hoe kom je aan die €1300? Op de 2 site's die je geef zijn ze iets duurder.

Eea. beetje afhankelijk van een enduro motor, met de lc8 ga ik niet eens over nadenken  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #16 Gepost op: 29-08-2006, 16:25 »
Ik heb het even op een rijtje gezet

Citaat
http://www.tunesien-enduro.de
----------------------------------------------------------------------------------------------

11.11 - 18.11.2006 1.590 € met en 1290€ zonder vlucht

We Start from Berlin 4 Days before the Tour Starts in Tunisia, and then we need your Bike
When the Tour Goup is under 6 Riders we go without a Doctor. The Guide and the Truckdriver
have ever some Medical Experience and Equipment.

Djerba ist Ausgangspunkt, wo die Teilnehmer mit dem Flugzeug eintreffen


http://www.pampastours.de
----------------------------------------------------------------------------------------------

Tunesien 2 Wochen 25.11.05 - 11.12.05    € 1240.- zonder vlucht.

Hin + Rückfahrt Genua - Tunis mit Autofähre, route to Ksar Gillane.

We have no medical doctor on our team - we are a small group max. 5-6 persons. We can do the
first help and we have satelite telephone with us if we got problems.

Motorradtransport von - nach München 120.- €


http://www.motobau.de
----------------------------------------------------------------------------------------------

07.10. bis 21.10. 2006 Preis 1349€ zonder vlucht.

i think like your bike here latest at 4.10.06. (Berlin)

7.10.06 in monastier - than is a transfer to gabes at  8.10.06

medical doctor? sorry, we got no doctor on board - BUT: we will be often near the
rallye erg oriental (there are many doctors).


Mijn voorkeur gaat uit naar pampastours omdat je met de kar naar Genua kunt rijden en dan zonder
vertraging de boot op kan.  Bij de andere is het de bedoeling om de motor van te voren in
te leveren wat lastig is. Voordeel bij motobau is dat ze Djerba (dicht bij zand) als uitganspunt hebben.





Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #17 Gepost op: 18-09-2006, 15:37 »
mocht er ondertussen nog iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag !
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #18 Gepost op: 03-10-2006, 16:43 »
Nog even terugkomend op de uitnodiging die ik van de italiaanse Africa Twin Club kreeg (De duitse African Queens, zijn vooral van origine italianen, dus voertaal is itaiaans en duits met een beetje engels)

Zij hebben dus het volgende plan:

Start on the 30 Dec. 2006 at the 16.00 p.m. from Genova port (necessary
arrive at the 13.00 p.m. in Genova),
Came back on the 5 Jann.2007 at the 16.00 p.m. from Tunisi.

Few jeep follow us, bag (1 given us for the cloth) on the jeep, good hotels
and many place to visit.

Street and desert, together 2500 km (pure desert 100 km.) but there is a
off road grup and You can choose between street or off.road, day by day.

The cost is 650,00 (and may be also with the petrol and/or all the food
in the middle of the day)


Voor mij zijn de reisorganisaties uitgesloten, omdat ik dat financieel gewoon niet redt, dit misschien nog wel, dit is georganiseerd met getzelfde principe als de allroadmaniacs tour afgelopen voorjaar, niemand hoeft gratis mee. En je kan wel wat spullen in de jeeps kwijt, maar de belangrijkste zaken moet je zelf mee nemen.
Zover ik van hun heb begrepen, gaan er een diversiteit aan mensen en motoren, veel AT'ers hebben er ook nog een gepimpte XR/DR naast en weer anderen gaan gewoon met hun Twin al dan niet gepimpt. Ik moet ze nog vragen met hoeveel mensen wij eventueel welkom zijn, maar volgens mij is het dus een en al vrijheid blijheid.
Nu moeten wij natuurlijk nog de +/- 1200 km afleggen tot Genova, bovenop de dag die je ook al kwijt bent op de boot, dus is hun tour misschien aan de korte kant, maar misschien is het heel eenvoudig om daar nog 2 of 3 dagen aan vast te plakken, als wij met een leuk clubje zouden gaan.

Nu kunnen we daar dus met auto/aanhanger naar toe, maar misschien weet iemand ook nog wel een mooie treinverbinding die daar in de buurt aankomt? Of andere low budget manieren?

Maar goed, ziet iemand dit uberhoupt wel zitten, om hierbij aan te sluiten?

Meer informatie (in het italiaans natuurlijk, maar ook wat leuke foto's) kan je vinden op http://www.africatwinclub.it/
Links onder vind je onder VIAGGI een foto met Tunesia 2006. En recht heb je nog een links naar hun forum-> La Bacheca del Club -> DECENNALE MOTO CLUB AFRICA TWIN waar je ook nog eeea uit kunt halen.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #19 Gepost op: 03-10-2006, 18:59 »
Citaat
Nu kunnen we daar dus met auto/aanhanger naar toe, maar misschien weet iemand ook nog wel een mooie treinverbinding die daar in de buurt aankomt? Of andere low budget manieren?

Je kan met de autotrein van Denderleeuw (bij Brussel) in 1 relaxt nachtje in Frejus (Zuid-Fr) belanden. Dan nog stukje karren naar Genua. Echt low budget is dat niet trouwens.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #20 Gepost op: 03-10-2006, 20:29 »
Hoi Roos, jouw idee staat me ook best wel heel erg aan en komt qua datum ook beter uit (net mijn baan kwijt, dan wel weer iets anders gevonden..) Ik zou wel een heel groot voorstander zijn om er nog minstens een dag of 5 aan te plakken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2006, 18:45 »
Kick!
Hebben jullie nog nieuws? :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2006, 12:44 »
Ik begin bang te worden, dat er dit jaar helemaal geen vakantie meer in zit  :'(, aangezien ik vrijdag mijn huis verkocht heb en die 1 febr moet opleveren. (dus nieuw huis moet hebben, opgeknapt en verhuisd...)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: [gezocht rijmaat-en-] - Tunesie enduro tour
« Reactie #23 Gepost op: 16-10-2006, 19:19 »
Moet je ff creatief gebruik maken van al je forumvrienden  ;)
Beetje helpen in ruil voor iets leuks: iets met motoren, hapje drankje enz. Moet je kijken wat er in een weekend kan...
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain