Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Motorvrouw van het jaar 2012.  (gelezen 6623 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: oplichtster van het jaar 2012.
« Reactie #30 Gepost op: 26-01-2012, 16:39 »
Ik heb alle ellende opgelost. Daar word ik voor betaald. Koste de koper wel flink geld  :-X

en je bent nog steeds gebanned op het motor-forum? :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: oplichtster van het jaar 2012.
« Reactie #31 Gepost op: 26-01-2012, 17:25 »
en je bent nog steeds gebanned op het motor-forum? :confused:
nee, was ff geintje uithalen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #32 Gepost op: 26-01-2012, 19:29 »
Zo, da´s een duidelijk verhaal! Nog geen reaktie van de openingsposter.......... Motorvrouw van het Jaar......tja, niet dus...
Thanx, Zot!
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

removed

  • Gast
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #33 Gepost op: 26-01-2012, 20:18 »
schokkend

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #34 Gepost op: 29-01-2012, 08:05 »
Dit was het??? Verder helemaal geen reaktie van de openingsposter of dame in kwestie? Dit kun je dan zien als een soort bevestiging van het gebeurde, maar moet zo iemand dan verkozen worden tot Motorvrouw v/h Jaar en vervolgens het motorrijden een jaar lang positief promoten....Moet de organisatie niet op de hoogte worden gebracht van deze feiten? Zou geen beste beurt zijn als blijkt dat de Motorvrouw v/h Jaar(en rijschoolhoudster) een oplichtster is, niet zo bevorderlijk in een tijd waarin de motorbranche het toch al niet zo makkelijk heeft....
In haar positie zou ik mijzelf verdedigen, als ik onschuldig was en als ik schuldig was, zou ik voor mijn nominatie bedanken. Normaal gesproken....
Greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #35 Gepost op: 29-01-2012, 17:34 »
Zouden ze van de Motorbeurs meelezen? Je hoopt haast van wel. Triest verhaal. Was zeker lesmotor van haar geweest?
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #36 Gepost op: 29-01-2012, 18:27 »
Wordt er niet een beetje overdreven hier. De vraagprijs is plm €1500 minder dan gelijkwaardige motoren en er staat in de openingspost dat de voorkant niet oké is. Als je dit ziet kan je denken "wat een koopje". Je kan ook denken "die laat ik staan".
Als koper heb je ook een onderzoek "plicht".

Kort door de bocht heb je na reparatie voor een min of meer een reguliere prijs een reguliere motorfiets. Schade wil niet zeggen afgeschreven.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #37 Gepost op: 29-01-2012, 18:46 »
Wordt er niet een beetje overdreven hier. De vraagprijs is plm €1500 minder dan gelijkwaardige motoren


http://link.marktplaats.nl/520533242
http://link.marktplaats.nl/523986557

5 tot 7 honderd verschil en dat is gerechtvaardigd bij een kromme vork.
Citaat
en er staat in de openingspost dat de voorkant niet oké is.
nee, de voorvork!
Citaat

 Als je dit ziet kan je denken "wat een koopje". Je kan ook denken "die laat ik staan".
Als koper heb je ook een onderzoek "plicht".
klopt, neemt niet weg dat dit een duidelijk en bewust verborgen gehouden gebrek is
Citaat
Kort door de bocht heb je na reparatie voor een min of meer een reguliere prijs een reguliere motorfiets. Schade wil niet zeggen afgeschreven.
Frame kan idd gericht worden, incl demontage en montage werk meer dan 1000 euro kosten. Dat is iets anders dan een voorvork.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #38 Gepost op: 29-01-2012, 18:55 »
Zo lust ik er ook nog wel 1. Ook een voor €2000 meer met min of meer dezelfde km stand

http://link.marktplaats.nl/524326849
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #39 Gepost op: 29-01-2012, 19:27 »
Zo lust ik er ook nog wel 1. Ook een voor €2000 meer met min of meer dezelfde km stand

http://link.marktplaats.nl/524326849
helemaal klaar met mensen die krom recht proberen te lullen en dan ook nog niet naar bouwjaren kijken EN een motor met garantie bij een motorzaak gaan vergelijken met particuliere verkoop. Ik zal jou zo'n ding in je maag splitsen, kijken hoe hard je dan schreeuwt  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #40 Gepost op: 29-01-2012, 19:32 »
En ik ben helemaal klaar met jou. Als je zo je klanten benadert die niet in je straatje praten wens ik je veel succes verder.
Marcel

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2012, 20:05 »
ziet er naar uit dat het maar dan off topic aan het worden is. Er komt kennelijk ook geen reactie van de TS dus gooien we deze maar op slot.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Motorvrouw van het jaar 2012.
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2012, 08:15 »
Reactie van de topicstarter:

Vorig jaar stond hier een hornet die voor een vriendin van mij zou zijn. Helaas werd zij zwanger en is gestopt met haar rijlessen dus de motor moest weg. De motor is een schademotor en werd ook zo verkocht. (1000,00/1500,00) onder de huidige waarde van vergelijkende motoren. Wij hebben dat ding nooit uit elkaar gehaald (een vriend heeft wat onderdelen vervangen zoals spatbord en stuur die we nog hadden liggen)  en wisten ook niet wat hier precies mee aan de hand was, motor was namelijk niet voor ons bestemd. Zo op het blote oog dachten we dat de voorvork een klap gehad had.
Toen kwam een jonge knul met achteraf weinig kennis van motoren die vertelde dat hij enkele onderdelen van de motor nodig had. Nou prima en hij heeft de motor direct gekocht nadat hij er alleen een rondje omheen gelopen had. Heb hem nadrukkelijk verteld dat ik niet 100% zeker wist of het alleen de vork was. Was voor hem geen probleem omdat de onderdelen die hij nodig had er netjes uitzagen volgens hem. Nu heeft degene van de garage dat ding uit elkaar gehaald en blijkt het frame dus krom. Ipv dat ie gewoon persoonlijk eens contact heeft opgenomen zit ie het nu op internet te posten. Het is niet voor niks een schademotor en juist met zo'n motor lijkt het me handig wanneer je iemand meeneemt die er verstand van heeft ipv. blindelings een motor te kopen. Stond duidelijk in de advertentie dat de motor niet rijd naar behoren en er iets niet helemaal recht is. Dit is ook vermeld tegen de knul zelf. Had hij gewoon normaal persoonlijk gebeld/gemaild o.i.d. hadden we best iets voor elkaar kunnen betekenen maar iemand die zo reageert op een motor die niet eens van hem zelf is zoekt het maar lekker uit. Vind het rot voor de jongen maar ook hij had gewoon eens contact op kunnen nemen. Ik bijt niet.