Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Welke lichte offroad voor beginster?  (gelezen 703 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Welke lichte offroad voor beginster?
« Gepost op: 21-10-2007, 11:02 »
Aangestoken door de fantastische reisverhalen op o.a. deze site willen Evelien en ik ook de overstap wagen naar offroad reizen. tot nu toe al een kleine 25.000 reis kilometers in voornamlijk de alpen onder de wielen (transalp, africa twin en GS1100). Ik heb recent de overstap gemaakt naar een ktm 640 adventure (mijn droomfiets). Aangezien Eef nog offroad newbie is willen we eerst wat oefenen (arm ritjes e.d) op een lichtere fiets. Een lichte hobby enduro met startknopje als een DR350, , XR250, XR400, XT350, KLR250 (nog meer tips?) lijkt ons het meets geschikt. reacties graag op vhondebrink@hotmail.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Welke lichte offroad voor beginster?
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2007, 11:04 »
Zoek in Duitsland op Mobile.de naar een DR650SE, heb je een wereldfiets aan.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Welke lichte offroad voor beginster?
« Reactie #2 Gepost op: 21-10-2007, 11:12 »
Zandweggetjes met drek en mul zand en mountainbikepaden is eerst voldoende uitdaging denk ik. Echte enduro's zie ik ons zo nog niet doen. Dr650se heb ik ooit al eens gehad, best nog wel zwaar voor Eef denk ik, ook wat valgevoelig met die hard plastic kuip?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Welke lichte offroad voor beginster?
« Reactie #3 Gepost op: 21-10-2007, 11:13 »
Jonges, ik sluit deze topic, omdat ie dubbel is.

Plulenannabel: aub niet meerdere topics aanmaken met zelfde inhoud. Kies een forum en post daar je topic. Als je twijfelt of het daar goed staat: maak je geen zorgen, de moderator kan het altijd verplaatsen.

mod.