Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Vogezen  (gelezen 1724 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2078
Vogezen
« Gepost op: 01-05-2013, 14:57 »
Zit volgende week in de Vogezen.


Iemand nog suggesties voor mooie off-road ritjes? Of gewoon een waypoint prikken en proberen er via de meest avontuurlijke route er te komen?


Rij wel alleen, dus geen al te woeste avonturen proberen...


HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Vogezen
« Reactie #1 Gepost op: 01-05-2013, 15:31 »
zou oppassen met offroad rijden. tis daar 90% natuurpark. Wel een tip om te overnachten bij vrienden van ons: Camping La mouche (Jos en Anselma)
Jos is ook een man van het onverharde pad. Hij weet misschien nog wel wat paadjes.... ;)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2078
Re: Vogezen
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2013, 21:30 »
Heb idd niet veel onverhard gereden. Veel paden zijn voorzien van verbodbordjes, maar her en der toch nog wel mogelijkheden. Maar met een all-road kom je ook op de kleinste (kapotte) asfalt weggetjes wel aan je trekken. Wou ook niet te veel risico's nemen: je bent immers alleen op pad en je hebt lang niet altijd GSM bereik... en op dat soort weggetjes kan het dagen duren voordat er iemand passeert.








Ik heb me wel vermaakt.


HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Vogezen
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2013, 09:22 »
Ben benieuwd hoe je het hebt gehad, ik ben vorig jaar ook in de Vogezen geweest, één van de betere trips ik heb zeker genoten ik zal ook eens kijken of ik wat foto´s kan posten, heb er wel een paar mooie plaatjes tussen zitten  :)
speed is the key