Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De onleesbare kentekenplaat  (gelezen 17176 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #30 Gepost op: 14-10-2010, 17:34 »
Gewoon zoals het hoort.




Officieel hoort daar een verlengstuk onder met kentekenverlichting. Maar dat ding zwiept alle kanten op. Ik heb die van mij vervangen door een plaat polycarbonaat in een redelijke hoek, waardoor ik geen gezeik kan krijgen wat dat betreft (hoop ik). Kentekenverlichting is een stuk polycarbonaat met 6 witte ledjes.

450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #31 Gepost op: 14-10-2010, 17:44 »
Keurig hoor!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #32 Gepost op: 14-10-2010, 17:57 »
Vind die hele taart schep van de 690 + Aprilia RXV geen porum, KTM was mooi af te zagen en de Aprilia kwam met een mooi nieuw spartbordje.

Geen me geen ene reet schelen of het wel of niet mag, mag verdorie bijna niks meer in de land, dus betaal netjes een boete als het nodig is en stem niet meer op CDA, VVD, Groen Links, Groen Rechts, SP of wat dan ook.  :'(

Begrijp nog immer niet hoe de hippies van vroeger, die nu aan de macht zijn alles weer vertrutten!  :-X

Elian - Sjongejonge (Stop de vertrutting van Amsterdam!)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #33 Gepost op: 14-10-2010, 18:01 »
Noppy, blijf met je takken van mijn plaat af!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #34 Gepost op: 14-10-2010, 18:02 »
ik kan niet veel van de tekst volgen (tjongejongejonge lukt wel) maar ben het er wel mee eens geloof ik.

en nou begint het hier ook al.....  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #35 Gepost op: 14-10-2010, 18:07 »
In vond het een leuke video, gaaf! En mooi die Amsterdamse accenten! 8)

Geeft wel goed je emoties weer.

Mijn plaat is trouwens ook onleesbaar hoor, ondanks de hoek of omvouwen:





Zoals je misschien kunt zien heb ik een laagje schuimrubber onder de kentekenplaat geplakt met bizonkit. Gewoon, als experiment.


Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #36 Gepost op: 14-10-2010, 21:37 »
Excuus, zware middag gehad  :-\
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2010, 21:40 »
Geeft niets, hebben we allemaal wel eens...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #38 Gepost op: 14-10-2010, 23:53 »
Een hele simpele vraag, wat heeft dit topic met code groen te maken?
 
Als mod had ik dit topic in algemeen gezet zonder goede reden.
 
En als er een goede reden was om het hier te houden vraag ik me af wat die reden is?
 
hoop niet dat we binnenkort bij een allroad rit door een totale technise keuring moeten met onze tuf voor dat we mee mogen doen..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #39 Gepost op: 15-10-2010, 11:44 »
hoop niet dat we binnenkort bij een allroad rit door een totale technise keuring moeten met onze tuf voor dat we mee mogen doen.
oh, dat moment komt vast en zeker een keer in de toekomst. Daarna volgt een medische keuring en als iedereen daar aangewend is, dan volgt er nog een psychologische keuring. Zeker weten dat ik vanaf dat moment ga zee-vissen...

Overigens heb ik de plaat van de HP2 niet omgebogen, en ook niet van de auto. Dus gemiddeld gezien valt het allemaal reuze mee qua buigzaamheid
350 EXC-F --- 790 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2010, 11:56 »
...dan volgt er nog een psychologische keuring. Zeker weten dat ik vanaf dat moment ga zee-vissen...

Ja, nu je er toch over begint.  ;D Ze hadden ook nog de nodige opmerkingen over het wheelie-gedrag op de openbare weg in Havelte. Onverantwoord. Zou er een psychologische test bestaan die op de schaal van Hooligan de hufterigheid kan testen? ::)  :-X

Maar ff serieus, dit soort excessen weegt wél allemaal mee in de evaluatie met de lokale gemeente, die er vervolgens hard over gaat nadenken of ze voor het volgend jaar weer een vergunning wil afgeven. Ik zou het jammer vinden als het niet meer door kan gaan; ik heb er met volle teugen genoten!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2010, 12:31 »
laat ze de weg voor die ene keer in het jaar afsluiten, doen ze bij wieller rondens ook.
Dan is het op dat moment geen openbare weg. wel geluid max instellen maar verder niks. Bij de WEC zie je ook niemand met een kenteken rijden.

Op het moment dat ene plaat netjes in een plaat houder zit is ie niet meer scherp en zal ie ook minder trillen.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 3744
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2010, 12:36 »
laat ze de weg voor die ene keer in het jaar afsluiten, doen ze bij wieller rondens ook.
Dan is het op dat moment geen openbare weg. wel geluid max instellen maar verder niks. Bij de WEC zie je ook niemand met een kenteken rijden.

Op het moment dat ene plaat netjes in een plaat houder zit is ie niet meer scherp en zal ie ook minder trillen.
Dat zou een hoop problemen oplossen inderdaad.

En dan heel vaak zo'n evenement organiseren zodat die kentekenloze motoren niet elke zondag gaan wildcrossen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #43 Gepost op: 15-10-2010, 13:35 »
Dat is natuurlijk zo: je hoopt dat de mannen die het niet zo nauw nemen, toch geleidelijk hun motorfiets aanpassen, zodat ze zich netjes gedragen tijdens het wildcrossen; niet te veel herrie, keurig knippertjes etc.

Er komt een moment dat je het gewoon te veel moeite vindt om die dB-killer wéér eens te demonteren :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: De onleesbare kentekenplaat
« Reactie #44 Gepost op: 15-10-2010, 14:16 »
Dat is natuurlijk zo: je hoopt dat de mannen die het niet zo nauw nemen, toch geleidelijk hun motorfiets aanpassen, zodat ze zich netjes gedragen tijdens het wildcrossen; niet te veel herrie, keurig knippertjes etc.

je hebt echt geen zak te doen hé ;)

ik zie niet in wat klapspiegeltje,ontbrekende knippers en gebogen kentekenplaat aan overlast veroorzaakt.
En ja ook ik ben wel aangehouden door de sterke arm der wet. Nooit problemen mee gehad, althans tot op heden dan.