Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Patrol indeling  (gelezen 2245 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Patrol indeling
« Gepost op: 04-03-2004, 02:31 »
Hoi piepels!

Er zijn inmiddels 15 Nederlandse deelnemers aan de tour.
Ik heb van Pekka een mailtje gehad waaruit blijkt dat hij eigenlijk een "All-Dutch" patrol (groep) wou samenstellen. Maar met zoveel Dutchies werd dat wel een beetje een te grote groep.
Nou zat ik zowoizo niet zo te springen om een groep met alleen maar Hollanders (die zie ik het hele jaar al  ;) ). Pekka probeert wel zoveel mogelijk de "niet Finnen" bij elkaar te stoppen, makkelijk met Engels als voertaal.
Hoe denken jullie daarover?
En hoe schatten jullie je eigen rijstijl in?

Ik rijd zelf wel aardig dóór, alleen in mul zand ben ik niet zo'n held..
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Patrol indeling
« Reactie #1 Gepost op: 04-03-2004, 16:14 »
Hoi Jeroen,

Eigenlijk ging ik naar Finland om van de Finnen over het gravel te leren rijden. Als we met z'n alle in 1 patrol worden " gestopt" wordt het inderdaad een toeristenbus naar en in Finland. Dat trekt mij zeker niet!

En rijstijl..... wat is dat, kan je dat kopen..... moet je dat leren..... is je dat aangeboren...... kan een ander niet beter zeggen wat hij van jou rijstijl vind..... kan je dat niet pas zeggen als je vergelijkingsmateriaal hebt...... er wordt altijd gezegd dat ik als een gek rij, maar is dat ook zo.... of rijden die anderen als een stelletje trutten..... (sorry als je je aangesproken voelt zo is het zeker niet bedoeld)......  heeft conditie daar ook mee te maken......

Offline member

  • Africa Twin
  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Patrol indeling
« Reactie #2 Gepost op: 04-03-2004, 16:52 »
???... hmmm, ik heb niets tegen Hollanders op een AT/TA of zelfs een KTM maar ben het met jullie eens dat het wel een erg in-crowd gebeuren wordt zo. Een beetje mixen vind ik dus ook leuker.
Always all-roads...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Patrol indeling
« Reactie #3 Gepost op: 04-03-2004, 19:21 »
integreren die handel! ik wil veeeeel VODKA zien


Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: Patrol indeling
« Reactie #4 Gepost op: 05-03-2004, 02:10 »
Ik kreeg vandaag een mailtje van Pekka dat de Hollanders verdeeld gaan worden over de patrols en hij is ook al een beetje aan het indelen:

""From these Gisbert, Ferd and Ad have specifically told us that they wish to ride in a Finnish group. Corne and Marianne have naturally signed up together, and so did Henk, Erland and Rolf, so they will be placed in same group/groups with each others automatically. And if I remember correctly from last year, Maarten Smit hoped to be placed in a Finnish group.""

""The plan is definitely NOT to make one huge Dutch patrol!!! Reindeer would eat the whole group immediately! We aim to split you into several groups and mix with rest of the participants.""

Nou da's duidelijk; we zijn rendier-voer!!  :-/

Hij vroeg mij nog wel om een indicatie van de offroad ervaring van iedereen (vandaar deze post)

Groets
en tot zondag!
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Patrol indeling
« Reactie #5 Gepost op: 05-03-2004, 04:23 »
Heeft Pekka een cursus nederlands gedaan en volgt hij toevallig ook dit forumpje???? Of is er een telepatisch linkje richting Finland????  Maarten Smit, gaat die dan ook weer mee?? Hij staat (stond) nog ite op de lijst met deelnemers!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Patrol indeling
« Reactie #6 Gepost op: 08-03-2004, 12:36 »
He jeroen,

Onze offroad ervaring weet je wel (toch?). Wij willen graag in een groep die ook (veel) offroad ervaring heeft, en inderdaad verder lekker mixen.

NIET in een groep die constant 200 rijdt op de gravelpaden, want voor ons (i.c. de XT van marianne) is 110 km wel ongeveer de max snelheid, maar we komen wel overal door!

Hoe zit het met wisselen van patrol als het niet lekker gaat in de groep waar je in zit?

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: Patrol indeling
« Reactie #7 Gepost op: 09-03-2004, 01:21 »
Geen idee eigenlijk, zal wel kunnen denk ik.
In 2002 hebben we onze patrol in tweeën gesplitst om niet de hele dag achter Valdo (met z'n zijspan) aan te hoeven sukkelen.
Atic#1007,  TCN#397