Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition  (gelezen 2193 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Gepost op: 03-10-2005, 21:18 »
Wie heeft zo'n luchtfilterbak liggen? Ik heb die nodig omdat ik mijn luchtfilter nu van de zijkant moet wisselen. Aangezien ik de achtertanks er weer op wil bouwen wil ik graag die van de supercompetition, die van boven bereikbaar is, hebben zodat ik niet steeds de linkertank hoef te verwijderen. 

Arjen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #1 Gepost op: 04-10-2005, 09:05 »
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #2 Gepost op: 04-10-2005, 09:52 »
Arjen,

Roep maar ff als je ebay-hulp nodig hebt: ben intussen expert (meindert trouwens ook...)  :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #3 Gepost op: 04-10-2005, 15:07 »
Lijkt er wel op mannen! Zo te zien is het een bovenaanzicht en zitten er schroeven in het bovendeksel. Moet pas te maken zijn denk ik zo. Moet ik alleen nog een ander plekkie bedenken voor de accu en de CDI unit. Op de Rally zit de accu toch boven de versnellingsbak? Moet ik dus ook de uitlaat onderdoor maken. Je blijft bezig.....

Zal het vanavond thuis eens goed bekijken adhv werkplaatsboek.

Arjen

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #4 Gepost op: 04-10-2005, 15:32 »
Ja, kut he al dat geknutsel!  :D Gelukkig ben jij KTM-doktor (jaha, iedereen met KTM opletten!), dus dat gaat vast goedkomen. Bij de rallye zit de accu direct achter de schokbreker, onder de lufi-bak.

 
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #5 Gepost op: 04-10-2005, 15:51 »
en nu bij de goede post  :D

Jan Vlietland heeft ook eens een groter luchtfilterhuis van een SMC of zo gemonteerd in zijn Adventure waardoor idd de Accu en CDI moesten verhuizen, ik dacht dat deze eindigde op de plek waar nu je gereedschapkokertje zit. Er is dan wel wat laswerk voor nodig... Er stond een verslag op travelmaniacs.nl maar kan het helaas niet meer vinden... 

:Marcel, heb jij nog een link voor "Rally preparatie KTM Adventure"? Geen zoekfunctie>>>

Citaat
We zijn nog steeds druk bezig alle artikelen over te zetten, ik zal kijken of ik het weer kan toevoegen aan de rubriek " preparatie" .
Met een beetje geluk staat het vanavond of morgen weer online. Het begint er langzaam op te lijken, driekwart is nu wel over. Nu alleen nog de verwijzing naar het forum, ik heb een hele lijst met wensen doorgegeven aan de technische man van passion4wheels, maar dat gaat met kleine stapjes in de goede richting. Komt allemaal goed!
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #6 Gepost op: 04-10-2005, 16:34 »
Bij de rally zit de accu direct achter de schokbreker, onder de lufi-bak.

Ik hoop dat de accu vóór de schokbreker zit  :-X

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #7 Gepost op: 04-10-2005, 16:57 »
Ik hoop dat de accu vóór de schokbreker zit  :-X

Niet als je vanachteren kijkt!  8)  En als je schokbreker eruit is, zit-ie er niet voor en niet achter...   ;D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #8 Gepost op: 04-10-2005, 19:04 »
Arjen,
Als je van je bestaande luchtfilterkast de gehele bovenkant opensnijdt dan kun je toch ook het filter verwisselen??
Eventueel een aluminium plaatje met wat gaas maken om het mengsel niet te arm te maken...
(of natuurlijk gewoon een vette sproeier monteren om permanente wheelies te maken :-))

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #9 Gepost op: 04-10-2005, 21:35 »
Tja, daar heb ik nog niet aan gedacht. De bovenkant lijkt wel een emmentaler, zoveel gaten heb ik er al in geboord. Die dikke Keihin moet natuurlijk wel een beetje lucht krijgen! Ik heb er nog eens naar gekeken en het moet inderdaad wel kunnen denk ik. Alleen moet ik dan een dekseltje uit staalplaat of zo maken want anders is de bovenkant wel erg open. Dat scheelt een hoop gedoe met de acccu en de bedrading! Alleen de beugel die het filter op zijn plaats drukt loopt nog steeds horizontaal. Daar moet ik dan iets anders voor bedenken. Ik ga dit idee eerst eens uitwerken, want aan kopen heb ik een hekel. Bedankt Freek, goede tip!

Arjen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #10 Gepost op: 04-10-2005, 22:11 »
Bedankt Freek, goede tip!

Arjen

Ehhhh, mag 't ook Fred zijn?!

Fred + Adventure = Fr@venture    ::) )
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #11 Gepost op: 04-10-2005, 22:26 »
Even in het juiste topic plaatsen :D

We zijn nog steeds druk bezig alle artikelen over te zetten, ik zal kijken of ik het weer kan toevoegen aan de rubriek " preparatie" .
Met een beetje geluk staat het vanavond of morgen weer online. Het begint er langzaam op te lijken, driekwart is nu wel over. Nu alleen nog de verwijzing naar het forum, ik heb een hele lijst met wensen doorgegeven aan de technische man van passion4wheels, maar dat gaat met kleine stapjes in de goede richting. Komt allemaal goed! ::)
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #12 Gepost op: 05-10-2005, 07:43 »
De eerste drie letters had ik goed!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Gezocht: luchtfilterbak KTM 620 supercompetition
« Reactie #13 Gepost op: 05-10-2005, 21:50 »
De eerste drie letters had ik goed!

Helemaal waar Arjo  ;D ;D ;D
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt