Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Onervaren DR BIG in Noord-Holland  (gelezen 1974 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Gepost op: 04-04-2012, 21:32 »
Hallo Allemaal,


Ik ben nu een tijdje lid van ARM en zit vaak te lezen en te snuffelen. Op dit moment rij ik zo'n 32 jaar, waarvan de laatste 12 jaar BMW. Er staat nu een bankstel (K1200LT) in de garage. Zijn buurman is een Suzuki DR BIG 750S ......  ;D


In jongere jaren heb ik in Limburg (St. Joost) nog behoorlijk wat met de crossmotor gereden (Suzuki RM-serie), maar daarna nooit meer iets gedaan in deze richting. Begin dit jaar een hele mooie BIG gekocht en een wens van vroeger gerealiseerd.  ::)


Ik woon in Hoorn en ben op zoek naar een rijder om samen wat op te trekken, die ook bereid is wat kneepjes bij te brengen.
Alleen lezen is niet voldoende, het zal toch door de ervaring moeten komen. Om al een eerste begin te maken heb ik mezelf ingeschreven voor de all-road training van FreeBike, die op 28-4 in Den Haag gehouden zal worden.


Daarnaast zijn er wat offroad-dagen, maar is het moeilijk in te schatten welke rit geschikt is om als beginner mee te rijden.


Jullie reacties zijn zeer welkom!!!


Greetz,
Hans







Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Reactie #1 Gepost op: 04-04-2012, 21:58 »
Kom een keer op de dinsdagavond naar de Kuil in IJmuiden. Een 'zandafgraving' bij de sluizen waar je leuk kan spelen.

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=7277.0

Mooie fiets trouwens! Alleen die koffers.... :-X :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Reactie #2 Gepost op: 04-04-2012, 22:27 »
Hey Hans,

Alle ritten van Ad Ketelaar http://offroadtrips.nl/ hier in NL zijn in principe te doen voor jou maar wel op roadbook.
Zelfde geld voor de ritten met de Big Club.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Reactie #3 Gepost op: 04-04-2012, 22:35 »
gave fiets, en aan de stickers te zien heeft de Big in elk geval wel wat ervaring.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Reactie #4 Gepost op: 05-04-2012, 00:29 »
Hey Hans,


Goed om te zien dat je hem gaat gebruiken waarvoor die is bedoelt :D
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Reactie #5 Gepost op: 05-04-2012, 08:32 »
trouwens, die andere Hans Mr Big himself komt uit Landsmeer geloof ik, dat is lekker in de buurt, je zou hem een pbtje kunnen sturen.

Op dit forum heet hij:
BIG88



Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Onervaren DR BIG in Noord-Holland
« Reactie #6 Gepost op: 09-04-2012, 13:38 »
Kom een keer op de dinsdagavond naar de Kuil in IJmuiden. Een 'zandafgraving' bij de sluizen waar je leuk kan spelen.

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=7277.0

Mooie fiets trouwens! Alleen die koffers.... :-X :P

Koffers zijn wel handig, maar in het veld/bos gaan ze ervan af. Laatst kleine inschattingsfout gemaakt en klap op rechter koffer bij het tussen twee paaltjes doorrijden.
Denk dat ik een koffer op het rek plaatst, dan toch altijd de mogelijkheid om wat mee te nemen.
Greetz, Hans
BMW R1150RT