Grappig dat je dat zegt Meindert, wij vroegen het ook aan Rob gisteren. Hij heeft de oproep geplaatst om te polsen of er belangstelling was voor een Husaberg. Kreeg hij mails uit alle uithoeken van de wereld van mensen die interesse hadden. Dat ding weegt echt niks. De voortanks waren vol, en nog voelde hij net zo licht als een enduro. Er zit werkelijk niks overbodigs op. De voortanks zijn van aluminium, en daar zit wel flink geld in natuurlijk. Als je er dan 3 of 4 bij kan maken, wordt het wel interessanter. Rob is 100% overtuigd van de betrouwbaarheid, hij rijdt al een aantal jaren enduro's met Husaberg. Het is wel een wedstrijdmotor natuurlijk, het is geen motor om ff 200 km over het asfalt te knallen, en dan nog ff een roadbookritje te rijden. Olieverversen iedere 1000 km. Is dan maar 1 liter, maar toch, het is wel wat werk om zo'n ding goed te houden. In ruil daarvoor krijg je wel een berg vermogen!
Anyway, ik kan er nog veel meer over vertellen, maar anders moet je maar ff bellen.