Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 2 dagen voor verzending  (gelezen 8756 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #15 Gepost op: 23-11-2012, 16:37 »

Manual is in 2011 3e geworden in het FIM wereldkampioenschap cross country rallies.

[size=78%]Manuel heeft zich eerder dit jaar ingeschreven met een Husaberg, site is nog niet up to date.[/size]


Gelukkig is Dutchie wel altijd goed up to date!  ;)  Goede rijder dus...
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #16 Gepost op: 23-11-2012, 18:14 »

Gelukkig is Dutchie wel altijd goed up to date!  ;)  Goede rijder dus...


Lol, ik ken Manuel ook al een tijdje :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #17 Gepost op: 05-01-2013, 19:13 »
Ik gun t m wel, het is een hele sympathieke vent. Voorbereiding is wel altijd rommelig.

Er is weer een update over Manuel, geweldig!


De Italiaanse motorcoureur Manuel Lucchese maakt niet bepaald een traditionele Dakar mee. Zijn werktuig is een tweedehands motor die hij een dag voor het inladen op de kop heeft getikt, en daarmee waren de avonturen nog niet voorbij.
Reisproblemen
"Ik had niet genoeg geld voor mijn vliegticket. Een motorrijder die vorig jaar mee heeft gedaan, Jess Munk, heeft mijn kaartje betaald toen hij hoorde dat ik flink in de problemen zat", vertelt Lucchese. "Daarna kwam ik op het vliegveld aan met de reservemotor in mijn armen. Ze wilden daar een enorme vergoeding voor de extra kilo's hebben. Gelukkig kon ik de stewardess wat paaien, die me daarna twintig kilo bagage minder aanrekende en de motor als muziekinstrument heeft ingeboekt."

Overnachten
"Eenmaal in Lima had ik geen hotel om in te blijven, dus ik ben rond gaan vragen op Facebook. Iemand bood me een logeerplek bij hem thuis aan. De laatste drie dagen heb ik dus bij mijn nieuwe vriend Vincenzo doorgebracht!"

Op de foto zag ik toch echt onder die TM velgen van een Husaberg, toch nog een beetje Zweedse engineering mee op reis :D

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #18 Gepost op: 05-01-2013, 19:17 »
haha, wat een kerel
ARM facebook HIER

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #19 Gepost op: 05-01-2013, 19:52 »
Zo kan het dus ook

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2013, 20:23 »
KAWASAKI metselaar zorgt dat hij de plak krijgt

Dakar 2013 the final podium!!!


Being towed by Paco Martinez to the podium of Dakar 2013 after having broken down my bike at 150km from the end of the last stage....i was really close from not finishing!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2013, 20:32 »
Man oh man, wat zou je met al deze verhalen toch fe-no-me-na-le televisie kúnnen maken.....  :( :'(

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2013, 21:07 »
En als je weet dat er aan de andere kant van de wereld tijdens de dakar na twitter/facebook bericht dat hij geen mouse meer had een fonds is opgericht en dat hij binnen 4 dagen ze had.
Dat hij tijdens de rustdag moest sleutelen en dit twitterde en alleen onderdelen had en nog nooit een tm open had gezien, en een werkplaats boek via  internet via  world geregeld is en dan blijkt dat de maker van die TM ook in de dakar is en zo is hij dus wederom geholpen.


Dan is het toch sneu da etienne met zijn helicoptertje niet even van wat benzine bij JW heeft gebracht.
Zat zeker geen cameraman in zijn toestel.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2013, 21:16 »
Man oh man, wat zou je met al deze verhalen toch fe-no-me-na-le televisie kúnnen maken.....  :( :'(
Maar het is natuurlijk ondoenlijk om aan elke deelnemer een filmcrew te koppelen. Met de huidige internetmogelijkheden krijgen we in ieder geval nog iets mee van de "echte" Dakar. Wellicht in de toekomst iedereen een gopro op zijn helm?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2013, 21:31 »
Helemaal eens, maar wees nou eerlijk: geen hond zit toch op een 14-delige vrachtwagen-bivak-show te wachten? Wat weet je na een uurtje RTLGP nou? Ik vind het een waste of time. Als we het met z'n allen toch betalen, laat ze dan iets fatsoenlijks maken. En nee, je kunt niet 200 motorrijders individueel volgen, maar met enige recherche vooraf kun je wel de krenten uit de pap halen. Je kunt starten in Italië, om maar wat te noemen.
Aaneenschakeling van gemiste kansen.  :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3415
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2013, 23:35 »
Helemaal eens, maar wees nou eerlijk: geen hond zit toch op een 14-delige vrachtwagen-bivak-show te wachten? Wat weet je na een uurtje RTLGP nou? Ik vind het een waste of time. Als we het met z'n allen toch betalen, laat ze dan iets fatsoenlijks maken. En nee, je kunt niet 200 motorrijders individueel volgen, maar met enige recherche vooraf kun je wel de krenten uit de pap halen. Je kunt starten in Italië, om maar wat te noemen.
Aaneenschakeling van gemiste kansen.  :'(

Ik ben er 100% van overtuigd dat degene die het meest betaald hebben ook het meest in beeld zijn geweest. Dat dat voor ons geen leuke tv geeft is voor RTL natuurlijk niet belangrijk, wij zijn de betalende klant niet.
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2013, 23:55 »
De reclame inkomsten zijn hoop ik hoger dan wat je als deelnemer moet betalen om in beeld te komen.. anders betaal je wel erg veel per minuut..
of de kijkcijfers zijn extreem laag..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #27 Gepost op: 25-01-2013, 07:31 »
Ik ben er 100% van overtuigd dat degene die het meest betaald hebben ook het meest in beeld zijn geweest. Dat dat voor ons geen leuke tv geeft is voor RTL natuurlijk niet belangrijk, wij zijn de betalende klant niet.

Zo werkt dat gewoon, anders krijg je ook geen sponsors. Je kunt de sponsors dan garanderen dat ze in beeld komen.
Daarom zijn de plekjes op de schouder, en de pet het duurst. Knuiman had steevast zo'n reclame doek met alle sponsoren op de achtergrond tijdens een interview.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #28 Gepost op: 25-01-2013, 07:44 »
De reclame inkomsten zijn hoop ik hoger dan wat je als deelnemer moet betalen om in beeld te komen

Zo is het en daarbij, ik schat voorzichtig in dat het geen privé vermogen van de sponsoren betreft. En van de meeste deelnemers ook niet. Dat zij ze overigens hartstikke gegund (ze werken er ook knalhard voor), maar een beetje televisie krijgt het publiek er niet voor terug.
 
Ik vind het totale gebrek aan fantasie (rot op met je koffer!) en een flinterdunne journalistiek gewoon heel jammer. Zo, en nu stop ik 'r mee.  :D

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: 2 dagen voor verzending
« Reactie #29 Gepost op: 23-07-2013, 23:01 »
En dan ben heb je Dakar gedaan, stelen ze je medaille.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525825517465951&l=249575675a