Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gek van al die terugblikken  (gelezen 3718 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Gek van al die terugblikken
« Gepost op: 04-01-2005, 23:44 »
Daar wordt ik toch wel een beetje gestoord van hoor: opblijven tot 23.00 uur om op RTL5 Dakar te kijken, zie je in een uitzending van 1 heel uur ongeveer 5 minuten over de motoretappe van vandaag. De rest vullen ze met gelul en terugblikken die ik nu in 4 dagen als 6x gezien heb...Hebben ze nou onvoldoende beeldmateriaal om een uurtje te kunenn vullen? Ofeh, hebben jullie andere zenders die het beter doen (ik bedoel dus: meer actuele beelden)?

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #1 Gepost op: 05-01-2005, 01:57 »
Eurosport misschien Corne, maar dat wordt wel opnemen voor de meesten, is meestal van 0:45 tot 1:30....Wel lekker als je uit de middagdienst komt ;D! Maar idd, van de motoren zie je niet veel....

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #2 Gepost op: 05-01-2005, 08:48 »
Vooral RTL5 begint me een beetje de keel uit te hangen. Die blijven herhalen. Niet dat het erg is om de motoren door afrika te zien rijden maar op een gegeven moment weet je het wel. En dan laten ze ook weer beelden zien van 2004

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #3 Gepost op: 05-01-2005, 08:53 »
....en dan ook nog zo'n slome langdradige commentatorstem, die zoals het lijkt alles behalve geinteresseerd is in deze rally.


Groeten Esther

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #4 Gepost op: 05-01-2005, 09:53 »
Hetzelfde Dakar verslag van 0:45 met alleen maar etappe beelden zendt Eurosport ook al eerder uit tussen 22:30 en 23:00 . Daarna kun je om 23:00 doorzappen naar RTL5 en tot 24:00 alles nog een keer zien.

Inmiddels zijn mijn ogen: :o Loop daarom vandaag maar zo op mijn werk rond 8)

Maarten
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3415
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #5 Gepost op: 05-01-2005, 12:42 »
De eerste 4 etappes waren niet zo interessant, een strandrace van 6 km, een wegrace van 900 km, weer een strandrace van 10 km, en de volgende etappe geschrapt....wat moet je dan laten zien???

Bovendien laten ze alleen beelden zien van de mensen die zendtijd hebben gekocht, de rest wordt genegeerd. De de Rooij vrachtwagens worden door RTL5 gesponsord, dus die blijf je zien langsdenderen.
Ik vind de verslaggeving wel okee, EuroSport heeft wat meer algemene info (maar slaapverwekkend en ondeskundig kommentaar), RTL kijkt meer naar de Nederlanders.
Nou ja, vandaan 340 km duinen, als dat geen leuke plaatjes opleverd.
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #6 Gepost op: 05-01-2005, 21:17 »
Vooral RTL5 begint me een beetje de keel uit te hangen. Die blijven herhalen. Niet dat het erg is om de motoren door afrika te zien rijden maar op een gegeven moment weet je het wel. En dan laten ze ook weer beelden zien van 2004

Eurosport (nl-commentaart dan) is zo mogelijk nog erger! Zeer dom commentaar. Commentator kent de namen van de rijders niet eens, roept de meest achterlijke onjuiste dingen etc.
Verder zijn de beelden nagenoeg hetzelfde, alleen iets minder focus op de hollanders.
grts

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #7 Gepost op: 05-01-2005, 22:00 »
Helemal mee een Bean!
Eurosport valt mij erg ook tegen met name het begin.
RTL vind ik wel leuk. OK de beelden zijn vaak het zelfde als op Eurosport, maar ze laten toch nog iets van de Nederlanders zien ook rijdend.
Ik vind die interviews wel grappig, vooral de dakar post.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #8 Gepost op: 06-01-2005, 10:23 »
Ok, die van gisteren was eindelijk beter, maar ik wil nog meer motoren...Gewoon zelf meedoen?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #9 Gepost op: 06-01-2005, 11:22 »
Wat is echt ruk vind is dat ze gisteren honderden km's door de duinen rijden en daar maar 30sec van te zien krijg! ik heb het dan over de motoren, de rest....mhhh, dat is leuk maar uuhhh

oh ja, "de dakar is nu echt begonnen" als ik dat nog een keer hoor WORD IK GEK  >:(

Er is nu een site waar je wat actie beelden kunt downloaden?

Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #10 Gepost op: 06-01-2005, 12:01 »
Moet je eerst € 50.000,- betalen om mee te mogen doen, dan 3.000 km rijden en dan 'is de Dakar echt begonnen?'  Zou me toch genaaid voelen...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #11 Gepost op: 06-01-2005, 19:29 »
Gisteravond dacht ik alles maar een keer over te slaan en op tijd (en niet teleurgesteld ::)) m'n bed in te duiken. Vandaag om 18:15 hele mooie beelden gezien, ze hadden geen beelden van de vrachtwagens binnen gekregen, dus de zendtijd werdt verdeeld over de auto's en motoren ;D

Bevalt me best zo, weinig herhalingen, alleen vandaag wel weer (voor de zesde keer) het verhaal van de voorbereidingen van de Tuaregs :-\

Je loopt op deze manier wel een dag achter met de beelden, maar actualiteiten kunnen die zenders toch niet laten zien  :(

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #12 Gepost op: 08-01-2005, 15:09 »

oh ja, "de dakar is nu echt begonnen" als ik dat nog een keer hoor WORD IK GEK  >:(


Nou doe dat dan maar want het is weer gezegd. Dakar is nu echt begonnen. >:( :P :-\

En wat interesseert het mij of die flapdrol zich gaat douchen.

Wat me het meest stoort is dat het vaak niet duidelijk is of het nu om gisteren, vandaag of morgen gaat. Zelden zo'n warrige rapportage gzien.
Ciao
JP

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2005, 10:24 »
Het is duidelijk dat RTL5 het hele uur niet met serieus materiaal vol krijgt. De sullige aanschaf van een Touareg hoofddoek is al net zo 'indrukwekkend' als die vette pens van Kalf onder de douche. En die interviews met NL-ers worden ook steeds slapper. Maar het zal wel allemaal met geld te maken hebben. Deze beelden zijn goedkoper dan de beelden van de organisatie of Eurosport overnemen 8).

Echt behoorlijke wedstrijdbeelden zie je dus wel op Eurosport. En dan is een half uurtje net genoeg. Maar het commentaar (idd veel fouten) en de voice-over bij de interviews is helaas ook waardeloos... >:(

Citaat
oh ja, "de dakar is nu echt begonnen" als ik dat nog een keer hoor WORD IK GEK 

De Dakar is gelukkig bijna afgelopen :-X
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Gek van al die terugblikken
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2005, 16:01 »
Hee Meindert,

Wanneer begon die Dakar ook alweer echt?

Verhoeven als 15e binnen vandaag, 17e algemeen! Dat gaat nog wat worden met Frans!!!

Gr. Marcel