Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(  (gelezen 1712 keer)

Offline member

  • Honda Transalp (mean green machine) en Suzuki DRZ400s (Suzie)
  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Gepost op: 09-01-2007, 00:40 »
Dit bericht stond op de site van Dutch Team Dakar

-------------------------------------------------------------------------------------------------

   Van Nador naar El Rachidia

     De totale route vandaag was 648 km. Opgebouwd uit 205 km verbinding, 252 km Special en weer 191 km
     verbinding.   

     Iedereen van het Dutch Team Dakar is binnen! De automobilisten in de Jeep en in Brummeke hebben nog
     het meest geleden. De Jeep inzittenden deden dat in de Atlas bergen. Daar was het koud en daar hadden
     ze de sneeuw die wij hier met Kerst zo gemist hebben. Brummeke bewees dat de oudjes - dit is immers de
     dertiende Dakar voor Brummeke - het nog best doen. Dat bewees de dappere dikkerd tijdens bij het pas-
     seren van een speed trap. Kou is afzien. Maar pijn is ook vervelend. Pijn in de knip...

     Vanavond kan er bij gepraat worden. Want vannacht slaapt iedereen nog samen in een kamp. En dat bij-
     praten bij het kampvuur zal best met emoties gepaard gaan. Dan hebben we het niet eens over de kou en
     de speed traps. Dan praten we over datgeen wat we nu op de uitslagenlijst niet zien. Naar onze informatie
     is Michiel de Groot er bijvoorbeeld hard af gegaan. Na zijn val is hij geholpen en getabiliseerd door Marcel
     Ragnar. De zaak zag er in eerste instantie serieus uit en de onfortuinlijke rijder is per helikopter naar
     het hospitaal gebracht. Daar bleek zijn toestand gelukkig erg mee te vallen. Voor MICHEL de GROOT is de
     race dus over. Maar het gaat gelukkig verder prima met hem.
 
     Nu keert de rust in het bivak terug. De dag zit er op. Over het dagklassement is blijkbaar het laatste woord
     nog niet gezegd, want de info die wij telefonisch doorkregen verschilde in detail met die op de site. Maar
     er kan rustig geslapen worden. Door de rijders. Door het thuisfront. En morgen staat de marathon etappe
     voor de boeg...

     Namens het Dutch Team Dakar: "Wel te rusten!" 


http://www.dutchteamdakar.nl/Home/Home/


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Reactie #1 Gepost op: 09-01-2007, 09:50 »
Duh, gaat ut bericht niet over Harry Oosting i.p.v. Michel ??? Zo iets meende in gsteravond ook ergens te horen (eurosport geloof ik, net te laat ingeschakeld :-\)


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Reactie #2 Gepost op: 09-01-2007, 09:54 »
Klopt, Michel de Groot zit momenteel middenop de special.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Reactie #3 Gepost op: 09-01-2007, 10:24 »
he luitjes voor mij helaas nu geen NL tv.
maar ik ben Harry Oosting kwijt in de Dakar.
weet iemand wat van mijn persoonlijke favoriet af?
Ik bedoel rijdt hij nog of is hij naar de val naar huis en is alles okay met hem?

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Reactie #4 Gepost op: 09-01-2007, 10:32 »
ben bang dat hij niet gestart is, zijn iritrack (motor?) staat nog steeds in Er Rachidia...  :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Reactie #5 Gepost op: 09-01-2007, 10:36 »
het enge maar dat maakt de Rally sport zo bijzonder mooi, dat de uitslagen nooit te voorspellen zijn.
 >:(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Helaas, voor Michel de Groot is de Dakar over :-(
« Reactie #6 Gepost op: 09-01-2007, 10:44 »
Oosting is er uit, tijdens zijn val z'n tong ingeslikt.

Naar omstandigheden gaat het aardig met hem.