Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 1 plaats vrij in bus voor Marokko  (gelezen 2369 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Gepost op: 16-09-2010, 21:31 »
Er is nog een plaats vrij voor 1man/motor in mijn bus. Ik vertrek op 2 november richting Almeria , om daar de motoren uit te laden en pistes te rijden. Wie wil nog mee ?
grtn
Peter Penson
peter.penson@telenet.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2010, 22:47 »
(helaas)rij ik dan in portugal rond :-X 8)

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2010, 23:11 »
Ik vertrek over ruim 2 weken, maar ben pas na 12november of zo beschikbaar..

Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2010, 08:54 »
Er is nog een plaats vrij voor 1man/motor in mijn bus. Ik vertrek op 2 november richting Almeria , om daar de motoren uit te laden en pistes te rijden. Wie wil nog mee ?

Hoe lang wil je gaan rijden en wat is jullie totaal budget per persoon all-in ongeveer?
Ik had eigenlijk eind november of december iets willen gaan doen maar misschien is dit ook wel leuk...
Rob.
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2010, 09:18 »
Hmmm interessant Peter.

Ik zou met een ploegje gaan half oktober maar dat loopt ff anders. Intussen heb ik zelf ook weer een drukke klus.
Maar afhankelijk van hoe lang en welke route (het begin is goed Almeria => Nador  :D) kan ik toch 'ns een balletje opgooien op m'n werk... Verder was ik er al helemaal klaar voor.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2010, 17:09 »
Wel, ik heb een maand verlof genomen om door Marokko en de Westerse Sahara te rijden. Alles is bespreekbaar maar iemand die mee wil, kan ten allen tijde terug keren en zijn motor achterlaten op het stallingsadres in Almeria en zelf het vliegtuig terug nemen.
In grote lijnen rijden we (2) over plateau du Rekkam naar het zuiden  via Tendrara Station en dan langs de Algerijnse grens van Merzouga naar Tagounite. dan van Mhamid naar foum zguid, en dan zie ik nog wel , ofwel naar boven naar Ouerzazate naar Peter Buitelaar + omgeving of doorrijden richtig Tan Tan om in Assa recht naar onder te rijden .
kwa budget : Dit maak je zo duur als je zelf wil. In ieder geval wil ik soms camperen maar een leuk hotelletje met douche en lekker eten  is ook altijd meegenomen .
In principe als je 2 weken meegaat moet je de klus kunnen klaren voor max. 1500 euro denk ik.Hangt er een beetje vanaf voor hoeveel souvenirs je koopt.
grtn
Peter Penson

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2010, 09:33 »
Da's voor mij te lang.
Maar veel plezier gewenst!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: 1 plaats vrij in bus voor Marokko
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2010, 19:58 »
De lengte van je verlof kies je zelf hoor. Als je de moto achter laat op het stallingsadres breng ik hem mee. Terug keren kan altijd met vliegtuig wanneer je zelf wil. Alles is bespreekbaar.
grtn