Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rondje Zwarte Zee  (gelezen 5082 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Rondje Zwarte Zee
« Gepost op: 15-11-2006, 13:56 »
Wie heeft er interesse in een rondje om de Zwarte Zee heen te rijden met de motor?
Ingeschatte tijdsspanne zal ongeveer 7 weken zijn. Periode: sept.- oct. 2007 of voorjaar 2008, eea is natuurlijk ook afhankelijk van de politieke ontwikkelingen tussen de landen a.d. noordoostkant van de ZZ.
Zelf rij ik op een Triumph Tiger (model uit 2000). Deze reis zou ik graag met een groep van minimaal 4 personen willen maken.

Ik ben benieuwd of er interesse is.

Mirjam



"If you're not living on the edge, you're using up too much space..." ;-)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2006, 13:58 »
Hey Mirjam!

Welkom hier. Mooi plan!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2006, 20:44 »
Mmmmmmm Leuk Idee.
Wij zitten aan een mooie reis te denken dec jan 2007 of dec jan 2008 (Zwarte zee is ook een leuk Idee, zijn er nl. nog niet uit waarheen)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #3 Gepost op: 05-03-2007, 21:18 »
Ha Mirjam,

Een rondje Zwarte Zee leek me wel wat, maar vanwege de politieke situatie in Abchazie heb ik er vanaf gezien. Ik ga nu medio juni naar Oekarine en blijf ongeveer 5-6 weken onderweg. Zin om mee te gaan?
 Groetjes,
Henk

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #4 Gepost op: 05-03-2007, 21:28 »
jaa, dat staat ook op het verlanglijstje
maar helaas voorlopig geen pegels en 7 weken aan vakantie dagen

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2007, 09:08 »
Hoi Henk,

Voor zover ik weet is alleen de grens tussen Georgie en Wit Rusland op dit moment gesloten. Volgend jaar is nog een eind weg...wie weet wat er in de tussentijd veranderd... ;)

5-6 weken naar de graanschuur van Rusland? Heb ik misschien wel interesse in. Op dit moment zit ik in Nepal, rond 4 april ben ik weer back in town, kunnen we 't er nog ff over hebben.

groetjes vanuit een zonnig en stoffig Kathmandu,
met errug lichte offroadjes  :-(
Mirjam

PS: Beat: volgend jaar is nog ver weg, ga je het dan ook niet redden qua tijd en evt. pegels?
"If you're not living on the edge, you're using up too much space..." ;-)

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2007, 10:57 »
idd wie weet wat de toekomst bieden zal en het oostblok hoeft niet duur te zijn

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #7 Gepost op: 13-03-2007, 23:02 »
Rondje zwarte zee zal niet lukken denk, maar we zijn waarschijnlijk wel aan de zwarte zee. We gaan laatste week aug t/m 1e week oct heen en weer naar Turkije en willen wel in die regio wat tijd door brengen. Misschien kunnen we wel met wat mensen elkaar treffen!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2007, 16:16 »
wij rijden vanaf 11sept naar venetie daar de boot naar greece en dan richting de balkan landen weer terug ongeveer 17 dagen. heeft iemand nog tips over zo`n reis. mirjam hoe lang denk je nodig te hebben over zo`n reis?

gr. pieter

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #9 Gepost op: 12-04-2007, 22:14 »
Hallowa,
I'm back in NL...wow gaaf land dat Nepal: geen benzine te krijgen, dus motor huur ook maar afgezegd. Zit ik op m'n mountainbike te zwoegen tegen een of andere berg op buiten Kathmandu: komt er een motorrijder aan...."wie van jullie is de motorrijdster? Ik begrijp dat je erg moe bent?" Krijg ik zomaar van een wildvreemde z'n motor toegeworpen en biedt hij aan om die fiets nog een paar km omhoog te werken!!! Dat hoefde hij maar 1x aan te bieden  ;D ;D Waar maak je dat mee? Dat een totaal onbekende je zijn motor aanbiedt en dat ie nog maar af mag wachten of hij zijn geliefde terug zal zien boven op de berg???? Voor mij was het in ieder geval een genot om toch nog 4km motor te kunnen rijden in een land waar vrijwel geen benzine te krijgen is  :)
Dit terzijde (wilde het ff kwijt :-))

Pieter: ik den dat een rondje ZZ algauw 6 weken in beslag zal nemen, wil je het een beetje relaxed kunnen doen.

Leuke reisplannen hebben jullie verder: allemaal landen waar ik doorheen hoop te rijden op die route. Maaruhhh...niemand die het rondje compleet wil rijden?

grtz, Mirjam
"If you're not living on the edge, you're using up too much space..." ;-)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Rondje Zwarte Zee
« Reactie #10 Gepost op: 22-04-2007, 15:57 »
Rondje zwarte zee lijkt me wel wat. Ik heb alleen nog geen motor want ben net terug in Nederland na een jaar Curacao, maar dat moet voor die tijd zeker te regelen zijn.