Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Laatste aankoop  (gelezen 181135 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1305 Gepost op: 18-01-2021, 09:22 »
Nee het is de verbinding tussen de voor en achterhelft zeg maar, waar je hem ook mee kunt verstellen.
Ik zie nu pas dat hij aan de ene kant met een gesp erin geklikt zit. Hij is dus losgegaan tussen de gesp en het rubberen verbindingsstukje.

Ik zat met mijn "oude" Moveo Extreme met hetzelfde probleem, maar daarvan waren de tussenstukken helaas niet meer leverbaar en kon ik feitelijk niets meer met mijn drie jaar oude nekbrace. De importeur heeft hem terug genomen en heb korting gekregen op een nieuwe Oneal.

Mij is verteld dat Moveo het vulkanisatie proces van het rubber op het kunststof klikdeel niet altijd helemaal onder controle had, maar dat dat bij Oneal wel zo was.

Jammer dat ik dan nu deze foto's zie.......... dit probleem zou zich niet meer voordoen. Ik heb dus recentelijk een nieuwe gekocht. Hopelijk een eenmalig foutje. Deze tussenstukken van Oneal zijn in ieder geval wel nieuw te leveren dus dat scheelt nog.

Ik heb mijn nieuwe ook nog niet geprobeerd. Ik draag hem al een aantal jaren ook op de weg en bevalt mij in principe goed.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 40
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1306 Gepost op: 23-01-2021, 19:57 »
Nieuw slot... Ze waren er bijna  ::)  drz op straat in Amsterdam blijkbaar niet zo'n goed idee



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1307 Gepost op: 23-01-2021, 20:06 »
Die ketting gaat toch geen partij zijn voor een betonschaar :-X
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1308 Gepost op: 23-01-2021, 20:17 »
Blijkbaar kan dat niet idd. (Blijf >#$¥}omme met je tengels van andermans spullen af) Maar wel hobby amateurs. Zes keer slijpen, nog niet door....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1309 Gepost op: 23-01-2021, 20:44 »
Betonschaar en ketting breek je de bekken kapot als het gehard is.
En betonschaar van 1 mtr neem je niet makkelijk mee onder je jas.
Slijptol makita 18 v wel.
Maar dan verliest je ketting het wel gehard of niet.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 40
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1310 Gepost op: 23-01-2021, 20:57 »
Ja #&#@# zijn het. Ketting is 14.5mm gehard staal, wel bizar want er zitten hier zoveel woningen en appartementen omheen en het is goed verlicht. Verwacht dat ze terug komen want ze waren bijna klaar, nog 3mm. Maargoed DRZ nu tijdelijk bij mijn ouders in de tuin (lekker door de woonkamer) en heb een AliExpress alarm op m'n TDM gezet + 2 kettingen en een schijfremslot.

Het gaat ze toch om de DRZ want m'n TDM staat er al jaren zonder gedoe. Bah

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1311 Gepost op: 23-01-2021, 21:11 »
waar in Amsterdam?
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 40
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1312 Gepost op: 23-01-2021, 23:49 »
Noord, banne

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1313 Gepost op: 24-01-2021, 00:25 »
Noord, banne
ik woon aan de andere kant vd kromme ophaalbrug...
😡😡😡
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1314 Gepost op: 24-01-2021, 01:01 »
Steel dan een goeie slijp-tol.....


Stelletje klojoos......
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1315 Gepost op: 24-01-2021, 09:45 »
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/jLznP


Nee het is de verbinding tussen de voor en achterhelft zeg maar, waar je hem ook mee kunt verstellen.
Ik zie nu pas dat hij aan de ene kant met een gesp erin geklikt zit. Hij is dus losgegaan tussen de gesp en het rubberen verbindingsstukje.


En protectie tsja. Hoe meer hoe beter maar ook hoe minder comfortabel. Al had ik van de brace weinig last qua comfort.


Aan de stickerset te zien is dit een brace van een oudere productiedatum. Is denk ik nog van de serie van voordat O'neal de productie in handen had. De scharnieren van de braces die gemaakt zijn nadat de productie door O'neal is overgenomen lijken net wat soepeler. Ik verwacht dat die weer van goede kwaliteit zijn.


Anyway. Er zit een garanatie op de brace. En ook als de brace buiten de garantie is kunnen we dat vast goed oplossen. Stuur maar ff PM. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1316 Gepost op: 24-01-2021, 10:26 »

Aan de stickerset te zien is dit een brace van een oudere productiedatum. Is denk ik nog van de serie van voordat O'neal de productie in handen had. De scharnieren van de braces die gemaakt zijn nadat de productie door O'neal is overgenomen lijken net wat soepeler. Ik verwacht dat die weer van goede kwaliteit zijn.


Anyway. Er zit een garanatie op de brace. En ook als de brace buiten de garantie is kunnen we dat vast goed oplossen. Stuur maar ff PM. ;)


Het is deze kleurstelling : https://www.oneal.eu/shop/?content=detail&id=49422


Als ik hier kijk zie ik inderdaad wat andere kleurstellingen staan: [size=78%]https://www.oneal.eu/en/tron-neckbrace/[/size]


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1317 Gepost op: 24-01-2021, 11:44 »
Wat een geld op die site zeg.
Kleurstelling is echt bagger.
Stickers van €0.45 die los laten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1318 Gepost op: 24-01-2021, 15:24 »

Ze sturen me een vervangend onderdeeltje op, zal dit wel zijn: [size=78%]https://www.oneal.eu/shop/?content=detail&id=58940[/size]
Moet zeggen dat 24mx dit soort zaken wel goed en snel oplost is mijn ervaring.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 381
Re: Laatste aankoop
« Reactie #1319 Gepost op: 28-01-2021, 20:14 »
Bij gebrek aan rijden/reizen komt er een poser-drang. Dus maar wat stickers gekocht om de drang te stillen.