Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook  (gelezen 1128 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Gepost op: 28-03-2019, 08:41 »
Na mijn crash tijdens de Tuareg rally moet ik weer wat navigatie spullen bij elkaar verzamelen. Dus wie heeft er nog een tripmeter, Garmin Montana en roadbook op de plank liggen te verstoffen? Oja, mijn stuur is ook krom dus die zoek ik ook.

None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2019, 10:11 »
Hoi Niek,
Kan je de ico niet redden?
Ik heb een complete set met imo teller (nieuw/revisie TT)
Stuur ook liggen. Enkel geen Montana natuurlijk..
Wellicht dat je die zo kan laten repareren bij Garmin, dat is best betaalbaar meren ik.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2019, 20:01 »
Neem idd ff contact op met Garmin, zijn heel coulant ook bij valschade, als ze nog een gereviseerd exemplaar hebben dan ben je voor een klein bedrag in het bezit van een zo goed als nieuw exemplaar ;) Koste bij mij 142 eur
 Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.Gezien het defect lijkt het erop dat wij uw toestel moeten inboeken ter vervanging.Helaas valt de schade aan uw apparaat buiten de garantie. Voor de garantievoorwaarden verwijzen we u naar de gids “Belangrijke veiligheids- en productinformatie” die u bij aankoop van het toestel in de doos heeft ontvangen.Voor schades die buiten garantie vallen bieden wij wel een omruilmogelijkheid. Tegen een vaste prijs (afhankelijk van het model) vervangen wij het toestel voor een ander exemplaar van hetzelfde type. De omruilprijs ligt aanzienlijk lager dan de nieuwprijs van het betreffende toestel.De kosten voor het vervangen van uw apparaat bedragen € 142,28 (inclusief BTW, verzend- en behandelingskosten).N.B. Het genoemde bedrag is onder voorbehoud. Dit omdat wij pas na ontvangst kunnen bevestigen dat het toestel compleet is en het inderdaad het opgegeven type en defect betreft. Wanneer dat het geval is zullen de kosten niet afwijken. De definitieve prijsopgave alsmede de betaalinstructies ontvangt u wanneer het toestel daadwerkelijk bij ons binnen is.Als u ervoor kiest om van onze service gebruik te maken hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2019, 21:50 »
Hoi Niek,
Kan je de ico niet redden?
Ik heb een complete set met imo teller (nieuw/revisie TT)
Stuur ook liggen. Enkel geen Montana natuurlijk..
Wellicht dat je die zo kan laten repareren bij Garmin, dat is best betaalbaar meren ik.

 ;D :D

Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #4 Gepost op: 29-03-2019, 07:20 »
Neem idd ff contact op met Garmin, zijn heel coulant ook bij valschade, als ze nog een gereviseerd exemplaar hebben dan ben je voor een klein bedrag in het bezit van een zo goed als nieuw exemplaar ;) Koste bij mij 142 eur
 Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.Gezien het defect lijkt het erop dat wij uw toestel moeten inboeken ter vervanging.Helaas valt de schade aan uw apparaat buiten de garantie. Voor de garantievoorwaarden verwijzen we u naar de gids “Belangrijke veiligheids- en productinformatie” die u bij aankoop van het toestel in de doos heeft ontvangen.Voor schades die buiten garantie vallen bieden wij wel een omruilmogelijkheid. Tegen een vaste prijs (afhankelijk van het model) vervangen wij het toestel voor een ander exemplaar van hetzelfde type. De omruilprijs ligt aanzienlijk lager dan de nieuwprijs van het betreffende toestel.De kosten voor het vervangen van uw apparaat bedragen € 142,28 (inclusief BTW, verzend- en behandelingskosten).N.B. Het genoemde bedrag is onder voorbehoud. Dit omdat wij pas na ontvangst kunnen bevestigen dat het toestel compleet is en het inderdaad het opgegeven type en defect betreft. Wanneer dat het geval is zullen de kosten niet afwijken. De definitieve prijsopgave alsmede de betaalinstructies ontvangt u wanneer het toestel daadwerkelijk bij ons binnen is.Als u ervoor kiest om van onze service gebruik te maken hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
Wou, dat is inderdaad een goed optie.


Bedankt ook voor alle andere antwoorden.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2019, 08:46 »
Mijn montana is een bestelbus met 120km overheen gereden.
Viel uit de steun op de snelweg.
Schroefje vergeten.
Waypoint gebeld.
Daar ook nwe gekocht en vertelt dat hij niet zo sterk is als zij beloofden in de winkel  toenertijd.

Opgestuurd naar Garmin ik betaalde iets van €200 en kreeg een nwe met alle kaarten overgezet.
Omdat de 650 niet meer vooradig was kreeg ik de 650T.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #6 Gepost op: 14-05-2019, 15:53 »
Is inderdaad een goede service van Garmin. Voor €168 heb ik een refurbished Montana 680 gekregen inclusief nieuwe accu en 1 jaar garantie.

None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #7 Gepost op: 14-05-2019, 23:52 »
 8) dat scheelt weer wat centen! veel plezier er mee!
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #8 Gepost op: 16-05-2019, 09:21 »
Hoi Niek,


Heb nog TT raodbook zal kijken of ik van het weekeinde foto's kan maken. Woon tegenwoordig in Elst bij jou om de hoek. zit volgens mij ook bediening bij.


Heb er volgens mij destijds €75 euro voor betaald daarvoor mag hij ook weg.


groet,
Frans
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #9 Gepost op: 17-05-2019, 07:20 »
Ha ha, ik heb er ondertussen 2 dus kan even vooruit. Hoop de jouwe voorlopig niet nodig te hebben, maar wie weet is er een ander die er een zoekt.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #10 Gepost op: 17-05-2019, 18:10 »
Frans,
Ik heb je een PM gestuurd over het roadbookkastje dat jij hebt.
Hoor het graag van je.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #11 Gepost op: 19-05-2019, 21:19 »
stuur heb ik nog wel voor je. diverse maten op voorraad. Traytje tripel?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Gezocht: stuur, Montana, tripmeter, roadbook
« Reactie #12 Gepost op: 20-05-2019, 12:30 »
Ik had mijn openingspost even moeten beantwoorden, want ik ben van alles al voorzien door sloperij en LC8 magazijn StevenD. Bedankt voor de reacties.
None of us is as strong as all of us.