Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Motoz banden bij Rally-motor.nl  (gelezen 1716 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Motoz banden bij Rally-motor.nl
« Gepost op: 02-03-2019, 00:08 »
Al een tijdje wilde ik een band proberen van het merk Motoz uit Australie. De buitenlandse fora spreken vol lof over deze banden maar de verkrijgbaarheid in Europa was beperkt. Adventure-spec was de enige die dit merk kon leveren maar een noppenband van bijna 190 euro voor mijn 990 adv vond ik toch net te gek.

Vorige maand kwam ik erachter dat we nu ook een dealer in Nederland hebben. www.rally-motor.nl
Qua prijs is rally-motor al snel enkele tientjes goedkoper. Voor mijn bestelde RallZ band in 150/70/18 was het verschil met adventure-spec 30 euro.
Contact met rally-motor is goed en de levering is ook prima in orde. Mijn eerste Motoz band is binnen. Binnenkort eens aan de tand voelen.

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee!

P.s. ik heb geen aandelen rally-motor.nl of iets dergelijks. Ben alleen bij dat we nu eindelijk een dealer "om de hoek" hebben.
KTM 990 Adventure R

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Motoz banden bij Rally-motor.nl
« Reactie #1 Gepost op: 02-03-2019, 09:01 »
zijn deze dan voor "grote/ zware" motoren bedoeld?
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Motoz banden bij Rally-motor.nl
« Reactie #2 Gepost op: 02-03-2019, 09:05 »
Ja, als je andere soorten Motoz zoals de Hybrides wilt voor lichtere motoren moet je wel naar adventure spec.

 Ik rij de Hybrides op mijn 701. Hele fijne band voor het soort offroad wat ik rij maar niet zo fijn op asfalt :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Re: Motoz banden bij Rally-motor.nl
« Reactie #3 Gepost op: 02-03-2019, 18:16 »
Ja de Motoz banden zijn perfect voor de zware allroads.
Begreep van Rally-Motor op de motorbeurs dat er waarschijnlijk binnenkort ook nog wel andere type banden bij komen zoals de hybrides.
KTM 990 Adventure R