Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het is oranje....  (gelezen 5685 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het is oranje....
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2008, 20:48 »
Dit is em! Ook in Oranje...


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het is oranje....
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2008, 21:03 »
heb medelijden met diegene die achterop zit, zeker als die langer dan  1,20m is

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het is oranje....
« Reactie #17 Gepost op: 13-01-2008, 21:05 »
heb medelijden met diegene die achterop zit, zeker als die langer dan  1,20m is

Dat heet ontmoediging  ;D Je wil toch niemand achterop zo'n beest.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het is oranje....
« Reactie #18 Gepost op: 13-01-2008, 21:18 »
heb medelijden met diegene die achterop zit, zeker als die langer dan  1,20m is

voorop is ook geen feest zo te zien.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Het is oranje....
« Reactie #19 Gepost op: 13-01-2008, 21:30 »
übergeil! Nou kan ik vanacht wéér niet slapen.  :-\

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Het is oranje....
« Reactie #20 Gepost op: 13-01-2008, 21:46 »
voorop is ook geen feest zo te zien.
Ik ben bij de presentatie geweest in het luchtvaart museum in soesterberg. Er was een BN ér uitgenodigd om het een en ander aan elkaar te praten, ik ben zijn naam kwijt, wat een flop was dat zeg. Zonder enige kennis van motoren en van KTM, niet echt bijster slimme dingen roepen zoals: Hier staat de eerste race motor van KTM  :-[  

Ben wel benieuwd hoe die rijdt,  er zitten wel goede onderdelen op,  de vering voor en achter (WP) heeft volgens KTM een heel groot bereik om tot jouw ideale afstelling te komen voor straat of racegebruik.

Ik had nog een kleine discussie met een van de project leiders over de remschakelset

Ik vind het zonde dat die niet wat meer instel mogelijkheden heeft. (hij heeft nu twee standen om te verstellen in hoogte) Ik zei dat ik vond dat "ready to race" ook moet inhouden dat alles daarvoor aanwezig is. Maar om echt met de RC8 te kunnen racen zullen er toch andere onderdelen op moeten zoals bv  de remschakelset.

Nou wat er toen gebeurde, fantastisch  :) die man sleepte me een paar keer mee naar de motor om toch te laten zien hoe alles opgebouwd was en hoe goed er over na gedacht was,  wat een beleving en enthousiasme!  :)
Ik ben ook heel benieuwd naar de naked bike versie.
Lekker rijen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Het is oranje....
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2008, 21:47 »
heb medelijden met diegene die achterop zit, zeker als die langer dan  1,20m is
Je kiest of voor die motor of voor een vriendin. Beide is een compromis en dat kan niet met die motor! Die stepjes zijn derhalve voor vergissingen en daar kom je dan snel weer achter omdat ze je zal vragen te kiezen tussen haar of die motor, want dat is geen zitten achterop. Over elk detail is nagedacht.  8)
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Het is oranje....
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2008, 22:00 »
Gister avond nog bij een lezing geweest van Sjaak Lucassen, zijn R1 gaat in africa gewoon door 1 meter diep water , rijdt piste,s in mauretanie en  Kongo kon je vergelijken met een zware Enduro !
M.A.W de RC8 is een heel klein piesie beetje allroad !

Zonder gekheid, ik ben bere trots op KTM en vindt het geweldig dat ze zon ding kunnen en willen bouwen. Als ik rijk was kocht ik hem direct, Nu past hij niet in mijn straatje, Maar mooi   ::)  ::)






Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het is oranje....
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2008, 22:22 »
Er komt ook een RC4. Met 78 pk......


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Het is oranje....
« Reactie #24 Gepost op: 13-01-2008, 23:06 »
Tjonge....

Nu was ik eigenlijk wel blij met m'n nieuwe Suzuki GSXR 600, en dan zie je deze....
Denk dat íe me wel zou staan op m'n circuitdagen 8) Doet zo,n '06 - GSXR 600 nog wat inruil??

K vin um mooi!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Het is oranje....
« Reactie #25 Gepost op: 13-01-2008, 23:50 »
Er komt ook een RC4. Met 78 pk......

Als dat toch eens waar was!!!!
Ik kan het me nauwelijks voorstellen en dat ie dan ook nog naar Nederland komt.....?
Yamaha en MZ hadden ook (n)ooit van die succesvolle 1 cilinder racers?
Ik vind ze geweldig, maar in Nederland is daar geen markt voor, toch?

Zelfs als er zoiets moois met een 2-cilinder Aprilia 450 / 550 blokje wordt uitgebracht wordt t niks in Nederland.

Maar laat ik hopen dat het WEL waar is  :D ;D
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het is oranje....
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2008, 07:41 »
Beetje groter.....

http://www.motoinfo.it/Moto_Schede/FotoMotoLarge.php?recordid=435

MCN heeft 't over 132kg en 78 pk. Meer iets voor ranke italiaanse jochies + bergen dan voor struise hollanders + vlakke rechte polders  :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het is oranje....
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2008, 07:52 »
Tjonge....

Nu was ik eigenlijk wel blij met m'n nieuwe Suzuki GSXR 600, en dan zie je deze....
Denk dat íe me wel zou staan op m'n circuitdagen 8) Doet zo,n '06 - GSXR 600 nog wat inruil??

K vin um mooi!!

Voorlopig is dit het ijkpunt. En ook bloedmooi.



DAYTONA 675 WINS MASTERBIKE 2007!

 The Daytona 675 secured yet another title at the Masterbike test in Jerez, Spain. Masterbike is an independent track-test for sports bikes organised by Motociclismo, the best-selling bike magazine in Spain, with a judging panel comprised of 16 international motorcycle magazines. The Masterbike test is considered one of the most important and influential magazine tests due to its impartiality and fairness. The Triumph Daytona 675 continued its reign as the best Supersport bike, beating the second placed Honda CBR600RR, new for 2007, by a significant margin.

1. Triumph Daytona 675 79 points
2. Honda CBR600RR (new for 2007) 39 points
3. Yamaha R6 30 points
4. Kawasaki ZX6R (new for 2007) 22 points
5. Suzuki GSXR600 12 points

To help secure a victory Triumph Daytona 675 had the best average lap time of 1:55.94, 11 out of the 18 riders set their fastest time on the bike and the average survey score for the Daytona 675 was 7.5 out of 10.

Here are some great quotes from the riders -

Christer Miinin “I really liked the Triumph; it has the best engine on a track like this.  It has good midrange torque and a good chassis and steering.  I got my fastest lap time on this bike” (MCN, May 9, 2007)

Alkiviadis Synioris loved the Triumph’s engine, riding position and its exciting sound (MCN, May 9, 2007)

Jurgen Fuchs “There is no question about it, it’s the Triumph for me by far, and then there’s a big gap until the rest” (MCN, May 9, 2007)

Stephane Chanmbon “The Triumph’s engine is fantastic with a lot of power and torque” (MCN, May 9, 2007)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Het is oranje....
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2008, 09:43 »
Voorlopig is dit het ijkpunt. En ook bloedmooi.
Maar niet oranje... :P
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Het is oranje....
« Reactie #29 Gepost op: 14-01-2008, 10:52 »
Beetje groter.....

http://www.motoinfo.it/Moto_Schede/FotoMotoLarge.php?recordid=435

MCN heeft 't over 132kg en 78 pk. Meer iets voor ranke italiaanse jochies + bergen dan voor struise hollanders + vlakke rechte polders  :D

Kijk eens naar die stepjes.. 8) Cross-stepjes op een racer ::) ??? (toch een allroad dus!)