Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Montana 650T wat heb ik nog meer nodig?  (gelezen 1006 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Montana 650T wat heb ik nog meer nodig?
« Gepost op: 07-06-2017, 10:29 »
Hoi,

Ik kan tweedehands een Montana 650T kopen voor een leuke prijs. Nu staat daar alleen de standaard garmin kaat van europa op. Volgensmij is deze gebaseerd op OSM. Dus hoef ik er volgens mij geen nieuwe kaarten meer op te zetten. Maar ik vroeg me af wat ik nog meer nodig heb om hem klaar te maken voor de motor? Iig een goede steun op het stuur. Maar ik zie ook citynavigator en on route motorkaart. Is dat een pre of is dat niet nodig? Ik dacht dat de montana op zichzelf al routes uit kan rekenen ook met standaard kaart.

En wat is het verschil tussen de 650T en de nieuwe 680T?

Gr Marc

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Montana 650T wat heb ik nog meer nodig?
« Reactie #1 Gepost op: 08-06-2017, 20:05 »
Tja t is maar wat je wil, de T staat voor topo maar die is niet heel gedetaileerd en volgens mij niet routeerbaar, je hebt gratis OSM voor auto/motor en ook voor fietsen en wandelen.
De originele houder van Garmin is goed, evt met laadkabel, die heb ik zelf niet er op, zand tussen die contacten is niet echt goed voor de coating..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Montana 650T wat heb ik nog meer nodig?
« Reactie #2 Gepost op: 09-06-2017, 08:30 »
maar een onroute citynavigator en on route motor kaart zijn dus in princiepe niet nodig?

Ik dacht dat nieuwere modellen wel routeerbaar waren. Ik heb een etrex 20x gehad die kon al een route uitrekenen. Duurde alleen iets te lang.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Montana 650T wat heb ik nog meer nodig?
« Reactie #3 Gepost op: 10-06-2017, 00:34 »
Nop je hebt niet per se een gekochte kaart nodig om een route uit te zetten maar de basis kaart op je GPS kan niet van a naar b navigeren want die heeft nooit van a of b gehoord ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: Montana 650T wat heb ik nog meer nodig?
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2017, 10:39 »
Heb pas ook een 2e hands montana gekocht.
City navigator zat er niet op.
Is op het web gratis te vinden.
Zal je denk ik niet vinden op de Garmin site.
Jij snappen begrijp :-X