Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?  (gelezen 3567 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #15 Gepost op: 28-01-2021, 17:42 »
Ga voor een AJP PR7 Motor service Ijmuiden. Top service en top motor.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #16 Gepost op: 28-01-2021, 19:44 »
Als Femon je iets te bieden heeft gewoon doen!
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #17 Gepost op: 28-01-2021, 20:02 »
Als Femon je iets te bieden heeft gewoon doen!
Heb je het nu tegen je 5 jaar jongere zelf?

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #18 Gepost op: 29-01-2021, 08:20 »
Grandia en jos van vliet ik heb de moderator/admin een bericht gestuurd. Ik ben gewoon een particulier. Ik gun het ondernemers van harte. Maar als ik door femon parts slecht behandelt wordt en ik koop een tweede motor bij arie molenaar dan mag ik die zeker wel prijzen. Ze zijn namelijk gewoon eerlijk en het kan niet anders als je een groter bedrijf bent. Femon parts komt met het verhaal dat ik van een concurrent ben. Dat vind ik dan heel zwak. Dat je niet tegen eerlijke reacties kunt en die dan met een onzin verhaal gaat proberen weg te vegen. Kun je reageren met "een huil verhaal" maar het is de waarheid. Ik had ook het liefste een normale koop gehad. Helaas. Slechte zaak wat mij betreft, wat anderen daarvan vinden prima. Maar men mag het weten ook op internet voordat iemand anders ook in zulke achterbakse praktijken trapt. Denk in ieder geval goed na wat ze zeggen, want als ze doorhebben dat je weinig van motoren af weet. Dan maken ze je van alles wijs. Nu weet ik er veel meer vanaf en het is achteraf stom van mij dat ik overal in trap. Je verwacht eerlijkheid en dat krijg je gewoon niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #19 Gepost op: 29-01-2021, 08:52 »
Heb je het nu tegen je 5 jaar jongere zelf?

Misschien wel. In ken ze niet persoonlijk en wie wellicht zijn ze 180 graden gedraaid.ik kende ze igg als hardwerkende mensen. Het is erg makkelijk om online een klein zaakje kapot te maken, slechte ervaring of niet.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #20 Gepost op: 29-01-2021, 14:33 »
Misschien wel. In ken ze niet persoonlijk en wie wellicht zijn ze 180 graden gedraaid.ik kende ze igg als hardwerkende mensen. Het is erg makkelijk om online een klein zaakje kapot te maken, slechte ervaring of niet.


Snap dat volkomen, maar heb liever een goede zaak dan een kleine slechte zaak. Geeft misschien een signaal af aan de anderen in de motorwereld dat ze weten dat we het waarderen als ze eerlijk zijn. Daar kom je voor terug als klant. Ik tenminste wel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #21 Gepost op: 29-01-2021, 14:41 »
Ik heb zelf geen goede ervaringen met Femon. Maar bij elke motorzaak zullen er wel tevreden en ontevreden klanten zijn denk ik dan maar.
Censuur ben ik niet zo van, zo'n discussieforum is toch om ervaringen te delen en de lezer moet zelf maar beslissen of ze wel of geen waarde hechten aan een bepaalde mening. Vind ik dan.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #22 Gepost op: 29-01-2021, 16:12 »
Klopt, maar op een anoniem iemand die zich alleen aanmeldt op een forum om een bedrijf af te kraken zit ik niet te wachten.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #23 Gepost op: 11-02-2021, 23:06 »
Ik heb zelf geen goede ervaringen met Femon. Maar bij elke motorzaak zullen er wel tevreden en ontevreden klanten zijn denk ik dan maar.
Censuur ben ik niet zo van, zo'n discussieforum is toch om ervaringen te delen en de lezer moet zelf maar beslissen of ze wel of geen waarde hechten aan een bepaalde mening. Vind ik dan.
Tuurlijk, ze hebben mij in ieder geval voor het lapje gehouden. Laatste wat ik erover zeg en als tip meegeef. Vertrouw je het niet, doe het dan niet. Meer kan ik er niet van maken. De lezers moeten er zelf hun oordeel kunnen vellen. Ik waarschuw ze alleen voor femon op basis van mijn ervaring. Zou jij er persoonlijk ooit terug komen bij femon? Ik in ieder geval niet, maar dat was wel suidelijk denk ik :) haha

Post Merge: 11-02-2021, 23:12
Klopt, maar op een anoniem iemand die zich alleen aanmeldt op een forum om een bedrijf af te kraken zit ik niet te wachten.
Nou ik deel genoeg verhalen en ervaringen over motor zaken met mijn vrienden. Die weten van mijn ervaring over femon. Ik kan gewoon slecht tegen onrecht. Vandaar dat ik het op internet zet, heb ik de mensen in ieder geval gewaarschuwd. Niemand had mij nog gewaarschuwd en dat had ik wel fijn gevonden achteraf. Mijn tip vertrouw je het niet, kom dan nooit meer bij een zaak terug. Kan prima dat jij goede ervaringen hebt, maar een goede ervaring voor jou hoeft niet te betekenen dat een ander ook een goede ervaring zal hebben. Ik kraak niks af, want jij zou ook enorm pissig zijn als je gewoon opgelicht bent voor onderdelen of je motor. Zou iedereen zijn uiteraard :) waarschuwen is dan het minste wat ik kan doen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Wie heeft er ervaring met Femon in Hazerswoude?
« Reactie #24 Gepost op: 11-02-2021, 23:55 »
Wat bedoel je met opgelicht?
Ik snap je frustratie.
Het heeft je waarschijnlijk veel geld gekost.
Ik ben zelf niet zo van een dealer de hemel inprijzen omdat ze zulke lekkere koffie hebben.
Of dat er ontzettende lekkere chickies achter de balie staan.
Alhoewel dat altijd prettig is.
Liever als een oma van de baas die je afsnauwt.
Dus laat maar eens zien waardoor je zo ontevreden bent.
En ja met 4 berichten op dit forum moet je wel met een beetje fatsoenlijk verhaal en voorbeelden komen willen we serieus nemen.
Ik ben in ieder geval nieuwsgierig.
Is het zwart maken of heb je gelijk?
Het is aan u.
Of moet ik jij zeggen als je van bj. 88 komt.
Dat is nog vrij jong.
Toen zat ik zo.n beetje de koningin te dienen
op de leopard 1V
Tegen de vijand T33 T43 en Spetnatz.
En Jeltsin dat is de broer van Trump met Korsakov.