Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: gezocht: DRZ plastics  (gelezen 1978 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
gezocht: DRZ plastics
« Gepost op: 16-08-2009, 00:01 »
We hebben Acerbis tanks op onze DRZs gezet, maar mijn vriendin wil niet met een blauwe motor met zwarte tank rijden  ;) ..

Weet iemand of die witte plastics ergens te krijgen zijn of zijn die er alleen gebruikt origineel Suzuki? en ja, er staat een setje op MP, maar die zijn een beetje prijzig, aangezien we de rest niet kunnen gebruiken.
Zoniet, weet iemand een goedkoop adresje voor de zwarte?

Gaat om:

Voorspatbord, Radiator/tank kappen/achterspatbord.

We hebben een complete set geel (in aardige staat met E tank) of evt blauw (in erg mooie staat met metalen S tank) te ruil in de aanbieding..

Ik hoor het graag.. bedankt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #1 Gepost op: 16-08-2009, 08:49 »
We hebben Acerbis tanks op onze DRZs gezet, maar mijn vriendin wil niet met een blauwe motor met zwarte tank rijden  ;) ..

Tsss........... :-X

Na de ruil vond ze blauw met zwart toch mooier ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #2 Gepost op: 16-08-2009, 11:53 »
Tsss........... :-X

Na de ruil vond ze blauw met zwart toch mooier ;D

Euh, ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen..  ??? Hebben de brommer gekocht met blauwe en gele plastics..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #3 Gepost op: 18-08-2009, 00:14 »
Op ebay en marktplaats komt dit spul(Acerbis) met regelmaat voorbij. denk aan €75 voor een complete set kappen inclusief spatborden.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #4 Gepost op: 18-08-2009, 09:32 »
Op ebay en marktplaats komt dit spul(Acerbis) met regelmaat voorbij. denk aan €75 voor een complete set kappen inclusief spatborden.
Zit ik al naar te kijken, maar met name die witte hebben ze maar kort gemaakt volgens mij.


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #6 Gepost op: 27-08-2009, 09:25 »
Bedankt, uiteindelijk via Marktplaats die witte set gekocht.. Met wat lichte "gebruikssporen". Yeah right: alle bevestigingsogen zijn uitgescheurd, provisorisch gelijmd en weer uitgescheurd, gat in de zijkap, onder de diepe krassen..  >:(
Ach ja, alles is te fixen moet je dan maar denken..  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #7 Gepost op: 27-08-2009, 09:27 »
Soldeerbout met plat voetje gebruiken. Daar las ik zelfs het Chinese plastic van de crosser van mijn zoon mee.

Plakken / lijmen werkt idd niet...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #8 Gepost op: 27-08-2009, 15:02 »
Dacht al zoiets.. Thanks..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #9 Gepost op: 27-08-2009, 18:59 »
Kan je er niet gewoon een carosseriering in leggen met de diameter van de boutgaten. Dan is lijmen, lassen en kleien wellicht overbodig.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #10 Gepost op: 28-08-2009, 09:44 »
Kan je er niet gewoon een carosseriering in leggen met de diameter van de boutgaten. Dan is lijmen, lassen en kleien wellicht overbodig.
Nee, zijn van die verzonken gaten, zijn beschadigd bij de aanhechting op het paneel..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #11 Gepost op: 29-08-2009, 12:07 »
Das lastig ja, dacht dat je bij de uiteinden de gaten verruimd had. In dat geval kan je ook dikke lijn gebruiken(die elastisch blijft). Goed ontvetten en opschuren voor die tijd. Of was het al gelukt?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: gezocht: DRZ plastics
« Reactie #12 Gepost op: 29-08-2009, 21:53 »
Das lastig ja, dacht dat je bij de uiteinden de gaten verruimd had. In dat geval kan je ook dikke lijn gebruiken(die elastisch blijft). Goed ontvetten en opschuren voor die tijd. Of was het al gelukt?
Thanks, nog niet aan toegekomen.. Eerst moet de nieuwe motor in de pickup af, anders kunnen we met een karretje achter een geleende auto naar Spanje  :(

Dus dan moeten blauwe plastics voorlopig maar even voldoen. Dan maar minder mooi op de foto..  ;D