Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Kaart/Navigatie Materiaal voor TM Marokko 2006 nodig???  (gelezen 1157 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Kaart/Navigatie Materiaal voor TM Marokko 2006 nodig???
« Gepost op: 31-03-2006, 14:06 »
Hallo Marokko Gangers & Ganster :)


Als het klopt hebben jullie de afgelopen dagen een aantal mailtjes ontvangen over:

- Kopie Dakar Roadbook
- Setje Marokko Stafkaarten (kopien)

De Orga wil graag weten wie wat wil hebben! Als jullie hier nog niet op gereageerd hebben, doe dit dan z.s.m. ;)

BEDANKT!!!
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Kaart/Navigatie Materiaal voor TM Marokko 2006 nodig???
« Reactie #1 Gepost op: 04-04-2006, 13:51 »
Hoi allemaal,

Van de volgende deelnemers heb ik een positieve reactie ontvangen voor wat betreft de Russische stafkaarten:

•   Harold & Margrieta
•   Pieter
•   Peter van Dijk
•   Mijzelf
•   Jacob?

Zoals jullie wellicht op de site van Peter Kik hebben kunnen zien, zijn de printbare stafkaarten uiteindelijk een mengeling van A3 en A4 geworden. Niet van heel Marokko maar wel van de gebieden waar we heen gaan! Heel Marokko was gewoon te veel werk. Ik heb 5 setjes laten maken, eentje is voor Jacob. Hij wilde liever A1/A2 maar dat is niet gelukt. Voor hem is het vijfde setje. Als ie het niet wil is het beschikbaar voor iemand anders.

Dit heeft wel invloed op de prijs gehad. Kosten zijn nu 15,= per set in plaats van 24,=. Daarvoor krijg je een setje kleuren prints van 6x A4 en 7x A3. De A3’s worden gestoken zodat het geheel in een A4 hoesje gaat. Zoals je hebt kunnen zien op de site van Peter staan alle waypoints er ook in. Om te begrijpen hoe de kaarten op elkaar aansluiten en het puzzelgehalte ietsje te verlagen zal ik er ook het overzicht bij doen… in zwart wit! Setjes worden op Schiphol of Malaga uitgedeeld… en afgerekend ;)

Voor iedereen die toch een nog een setje wil, je kunt het dus ook zelf downloaden van de site van Peter Kik.

Groetjes,
Kaarten
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Yammie's XT500, XT600Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 259
Re: Kaart/Navigatie Materiaal voor TM Marokko 2006 nodig???
« Reactie #2 Gepost op: 04-04-2006, 14:28 »
Van marcel heb ik gisteren de kopien van het roadbook gekregen.
Wordt nog wel ff creatief met schaar en plakband, want het zijn A5-tjes dubbel op een A4. Gelukkig zitten we toch 8,5 uur op de boot nix te doen.

Ook zijn het maar 12 setjes (kopieerapparaat was na een half uur rammelen leeg) terwijl we geloof ik 15 setjes nodig hadden. Maar desnoods halen we die in Malaga nog door een kopieer apparaat heen.
"I love to travel, but hate to arrive"  (Albert Einstein)
http://www.peterenhanneke.nl
http://abbekerk.wordpress.com