Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Overstag...  (gelezen 1210 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Overstag...
« Gepost op: 23-02-2006, 21:51 »
Nou, ik ben overstag gegaan. Ik heb vanmiddag bij Notter in Moordrecht (klinkt een beetje raar, moet eigenlijk zeggen bij WayPoint West) een Garmin Quest gekocht. Van wat ik er tot nu toe van gezien heb is het een leuk speledingetje  :D
Er zit nu nog City Select v6 bij, maar deze kan ik updaten naar City Navigator v8 als die eindelijk uitkomt.
En ik zit nog te wachten op de Nederlandse topo kaarten, daar schijnt echt alles op te staan ;)

Morgen maar eens kijken of ik hem op mijn brommert kan krijgen en dan ben ik klaar voor het rallyweekend!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Overstag...
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2006, 22:41 »
Gefeliciteerd Jan!

Ga je hem ook op 12V continu aansluiten?

Ennuh, het rallyweekend wordt volgens mij met roadbook gereden ;D Had je die al?

Zo niet, dan kan je bij mij tijdelijk wel mijn Acerbis met AB lenen ;)

Grx,

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Overstag...
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2006, 00:47 »
He Jan, ook gefeliciteerd. Is het een Quest of Quest II geworden?

Binnenkort ook maar's in Moordrecht langs :D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Overstag...
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2006, 09:32 »
Het is de Quest I, heeft met zijn 243 mb volgens mij meer dan genoeg geheugen. Heb nog wel zitten twijfelen over de Quest II, maar vanwege zijn traagheid maar niet gedaan. Er zijn nu overigens mensen die denken dat het aan de NT software ligt dat de II zo traag is.

En ja, ik wil hem wel op de boordspanning aan gaan sluiten. Ik moet de kabel nog opgestuurd krijgen, maar dan gaat vanzelf goedkomen.
En het rallyweekend is idd. op roadbook, die zit er al op. Met de Quest erbij moet ik in staat zijn de camping te vinden op de dag van de start. En natuurlijk ook handig als ik eens het spoor bijster raak met het roadbook...