Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3  (gelezen 1614 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Gepost op: 28-09-2020, 11:10 »
Kreeg net een persbericht binnen over een nieuwe Samsung Galaxy Active Tab3... Van alles een beetje meer in vergelijking met de Tab 2 :-)

https://samsung-nl-reverse.prezly.com/samsung-kondigt-galaxy-tab-active3-aan-de-slimme-tablet-ontworpen-voor-veeleisende-omgevingen
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2020, 14:22 »
Zit daar dan wel een gps ontvanger in verwerkt?
Of heeft elke tablet dit standaard?



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2020, 15:12 »
Zit daar dan wel een gps ontvanger in verwerkt?
Of heeft elke tablet dit standaard?
Ja eentje die ze allemaal heeft inclusief Galileo. Dit is de opvolger van de Active 2 waar een aantal mensen zoals ik mee navigeren. Ik wil niet kleiner :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2020, 17:22 »
Kenne de tabs 2 voor half geld de deur uit

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #5 Gepost op: 28-09-2020, 18:58 »
Zit je op een Tab 2 te azen :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 645
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #6 Gepost op: 28-09-2020, 19:59 »
Zit daar dan wel een gps ontvanger in verwerkt?
Of heeft elke tablet dit standaard?
Marco zie hieronder de productspecificaties;

 Galaxy Tab Active3
Display8.0” WUXGA (1920 x 1200) PLS TFT LCDChipsetSamsung Exynos 9810Octa-core 2.7GHz + 1.7GHzLTE Support 4G FDD LTE
4G TDD LTEMemory4GB + 64/128GB
microSD up to 1TBCameraRear: 13MP AF + 5.0MP, FlashPortUSB 3.1 Gen 1, Pogo PinSensorsAccelerometer, Fingerprint Sensor, Gyro Sensor, Geomagnetic Sensor, Hall Sensor, RGB Light Sensor, Proximity SensorWireless ConnectivityWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax 2.4G+5GHz, HE80, MIMO, 1024-QAM
Wi-Fi DirectOS/UPGRADEAndroid QGPSGPS + Glonass + Beidou +GalileoDimensions, Weight126.8 x 213.8 x 9.9mm, 426g(WiFi) / 429g(LTE)Battery Capacity5050mAh, User ReplaceableOS/UPGRADEAndroid QDurabilityIP68 Water and Dust Resistance,
1.5m Anti-shock with inbox protective cover,
MIL-STD-810HPenS Pen (IP68 Certified)SecurityKnox Suite
Biometric Authentication (Face Recognition, Fingerprint Scanner)

Zelfs je smoel is herkenbaar voor openen van de tablet Marco :D !

Post Merge: 28-09-2020, 20:06
Best mooi apparaat en juiste prijs vergeleken met Garmin apparatuur.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #7 Gepost op: 28-09-2020, 20:24 »
Nee dat soort dingen plak ik gelijk af.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 645
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #8 Gepost op: 04-10-2020, 21:11 »
Heb je h’m al in bezit member?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #9 Gepost op: 05-10-2020, 08:16 »
Nee gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #10 Gepost op: 27-12-2020, 23:03 »
En nu? jij gaat aan de Iter.
Maar hoe laad je nu zo,n Samsung op kan dit nwe. model ook draadloos opladen en hoe is de stand van zaken inmiddels ik kan dit niet allemaal volgen.
Carpe iter mij te kostbaar maar ff kort door de bocht het is een soort tabelt zonder software die kan je er dus zelf opzetten wat je maar wilt.
Osmand Locus Guru om het even als hun muis het maar ondersteund.
Maar waarom kies ik dan niet voor mijn Blackview BV9600(samen met de carpe iter joytstick) die ik al heb als mobiel.
en volgens mij maar iets kleiner is als de tablet van Iter.


wat zie ik of denk ik verkeerd?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #11 Gepost op: 28-12-2020, 09:22 »
En nu? jij gaat aan de Iter.
Maar hoe laad je nu zo,n Samsung op kan dit nwe. model ook draadloos opladen en hoe is de stand van zaken inmiddels ik kan dit niet allemaal volgen.

Samsung Tab Active en de Carpe Iter (CI) hebben allebei een optie om via pogo pins op te laden. (van die koper pennetjes). Daar heb je een houder voor nodig die pogo pins heeft. Het is dus absoluut geen draadloos opladen want de pennetjes moeten contact maken.

Voor de Samsung zijn er zo ver als ik weet 2 merken houders waaronder de RAM houder die ik had die pogo pennen hebben. Ik heb er echter wisselende ervaringen mee. Ik moest het rubber hoesje van de Samsung hier en daar 'schrapen' om goed contact te krijgen.

CI heeft dat beter opgelost, althans dat mag ik voor die prijs hopen :-) Maar zelfs zij zeggen dat je die pennetjes zo nu en dan moet schoonmaken en als je een motor hebt die extreem trilt je weleens problemen kan krijgen met opladen. Maar je kunt de Carpe Iter waarschijnlijk de hele dag gebruiken zonder opladen. Hij heeft namelijk een 10.000 Mah accu en dat is heel fors.

Carpe iter mij te kostbaar maar ff kort door de bocht het is een soort tabelt zonder software die kan je er dus zelf opzetten wat je maar wilt.
Osmand Locus Guru om het even als hun muis het maar ondersteund.

Het is niet een soort tablet maar gewoon een Android tablet net zoals alle anderen maar dan in een stevig jasje met het helderste scherm dat tot nu toe krijgen is. Die is gelijk aan de helderheid van de Zumo XT.

Op de muis bediening heb ik geen antwoord want tijdens het offroad rijden heb ik een klein beetje moeite met 'muizen' :-) Ik vermoed dat het muizen voor je van belang is in de Subaru?

Maar waarom kies ik dan niet voor mijn Blackview BV9600(samen met de carpe iter joytstick) die ik al heb als mobiel.
en volgens mij maar iets kleiner is als de tablet van Iter.

wat zie ik of denk ik verkeerd?

Je ziet niks verkeerd. Neem gewoon lekker de Blackview met de CI controller.

CI, Samsung, BlackView, OrangeView, Blueview whatever zijn allemaal Android apparaten die via bluetooth met de CI werken.

Je hebt dan nog wel het oplaad probleem via usb. Als je daar vanaf wil dan zou ik gaan snuffelen voor een rugged smartphone die je echt draadloos kan opladen.

Mijn reden voor de CI is voornamelijk het heldere grote scherm. Een Samsung Active of een CI geeft vanwege het formaat bijna een 'papieren kaart' gevoel (niet het gewicht :-). Zumo XT heeft ook een super fijn scherm maar ik wil de flexibiliteit van allerlei soorten navigatie apps.

En de CI is kostbaar maar ik koop hem zakelijk. Als de zaken namelijk slecht gaan dan moet hij wel tegen een stootje kunnen :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 381
Re: Nieuwe Samsung Galaxy Active 3
« Reactie #12 Gepost op: 02-01-2021, 08:31 »
Owh dit is heel fijn nieuws! Die Active Pro was mij met 10inch toch echt te groot. Wel fijner snijplankje op de camping, maar een snellere 8 inch heeft mijn voorkeur.