AllRoad-Forum > Trial Online

Trial project...

(1/3) > >>

Marten:
Het bloed kruipt.. (en zo..)
Had m'n ooit mooi opgeknapte Beta Techno teruggekocht, maar bleek 'm moeilijk (niet..) te kunnen starten.. Combi slechte knieĆ«n en alleen een kickstarter werkt niet echt bleek me  :-\
Dus het ding maar weer van de hand gedaan (nooit gebruikt dus  :'( )


Maar het bloed kruipt.. duss Net een Honda SL250S aangeschaft die ik ga ombouwen tot "classic-twinshock-trial-met e.start en kenteken"
Het minimaliseren is inmiddels begonnen.
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/rx68


By the way: weet iemand wat een "bergversnelling" is? > d'r zit een extra handeltje die je tegelijk met de koppeling in kan trekken. Geen idee hoe of wat... ???
'T is wer 's wat oars no?'

propje:
Geen decompressiehendeltje.?

patrick2wd:

--- Citaat van: propje op 20-12-2018, 09:35 ---Geen decompressiehendeltje.?

--- Einde van citaat ---

dat zou idd zo maar kunnen...
bergversnelling...
is dat niet iets waarbij je gas een stukje open blijft staan?
had ik op een hilux pick-up ook ooit....
maar die had 4wd....

goofys:
Aan de foto te zien ga je ook lichamen demonteren zonder bloed en DNA achter te laten. :-X
Post Merge: 20-12-2018, 11:04Leuk ding trouwens

Marten:

--- Citaat van: goofys op 20-12-2018, 11:03 ---Aan de foto te zien ga je ook lichamen demonteren zonder bloed en DNA achter te laten. :-X




Haha, daar moest ik ff over nadenken... Maar euhh...; M'n schuur (boerderij) is vrij groot en is niet verwarmd. Kkkoud... Dus heb ik een werkruimte gemaakt van panlatten en plastic. Kacheltje krijgt het dan wel enigszins warm rond deze tijd.
Eigenlijk was/is die ruimte bedoeld om surf- en supplanken te bouwen trouwens :P
--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie