Wijs op Reis > Reizen en -verhalen

WYOA 2023

(1/14) > >>

GezwindeSpoed:
Er is nog geen topic maar wel erg actieve WhatsApp groep, maar ik vind het toch leuk om met jullie te delen. Dit jaar mag ik ook mee , maar ik heb niet zoveel vrije dagen en de planning was ook niet gehad handig voor mij. De rest is maandag al vertrokken vanuit N. Frankrijk richting Lyon. Ik ben vandaag vertrokken vanuit huis en heb bijna hun dag 1 volbracht, was een lange dag maar heerlijk om mn hoofd ff leeg te rijden. Nu een mooi plekje tussen de Champagne wijngaarden. Ik ga ze proberen in te halen, maar we zien wel wanneer dat is. Ze rijden ongeveer 200km per dag, ik doe er wat meer.



StevenD:
 Yees you making us sound tlike a bunch of slow wankers like this https://camping-messeugne.com/en/home-page/

Catch up you lone hobo!

Jacinto:
veel plezier ginder

Straycat:
Zal in mn spiegel blijven kijken

GezwindeSpoed:
Vanochtend na 5min een lekke band, daarna nog smeltende sjorbanden. Voor de rest ging het heerlijk vandaag. Weinig bereik hier op mijn weiland dus geen fotos vandaag. Het waren weer veel graspaden en die schieten niet op met al die verborgen richels. Langzaamaan kom ik wel bij de echte die hards.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie