Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: England UK - TET- green lanes  (gelezen 1030 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
England UK - TET- green lanes
« Gepost op: 05-08-2022, 14:44 »
Volgende week ga ik samen met drie vrienden naar Engeland toe, we hebben een huisje onderin Engeland (onder midden).We gaan lekker een aantal dagen rijden. We gaan met drie transalpjes en een KTM adventure bike. Het liefste wat zand achtige weggetjes, TETE, green lanes , enduro achtige paden.Zijn er leden die ook al in deze omgeving geweest zijn en tips heeft voor gave routes/weggetjes?


Translate(google)
Next week I'm going to England with three friends, we have a house at the bottom of England (bottom middle). We are going to drive for a few days. We are going with three transalps and a KTM adventure bike. Preferably some sandy roads, TET, green lanes, enduro-like paths. Are there any members who have already been to this area and have tips for cool routes/roads?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: England UK - TET- green lanes
« Reactie #1 Gepost op: 05-08-2022, 19:52 »
Ben net 3 weken met camper in zuid Engeland geweest. Ben benieuwd of je daar wat vind om te rijden. Ik heb niet één offroad gezien en ook geen paadjes. Wel heel veel heggen. Als je uit de bocht vliegt val je zacht..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: England UK - TET- green lanes
« Reactie #2 Gepost op: 05-08-2022, 23:02 »
Op mijn YouTube kanaal kan je een aantal UK TET dagen vinden. Is wel niet midden onderin maar ik ben op een andere reis ook onderin geweest en het centrale thema in Engeland is hekken :-)


Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Re: England UK - TET- green lanes
« Reactie #3 Gepost op: 08-08-2022, 12:03 »
Lijkt gaaf inderdaad. TET route zijn we inderdaad bekend mee. Gaan ons vast vermaken.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: England UK - TET- green lanes
« Reactie #4 Gepost op: 25-08-2022, 16:21 »
hoi Jeroen  voornemens om ook TET Engeland zuid te doen  was er nog iets off road en ia het sowieso de moeite waart ?

Post Merge: 25-08-2022, 16:25