Nog uitvogelen hoe de voorremleiding beter/mooier kan lopen , want dat ziet er zo nog niet uit , en de achterrem verbeteren.
Post Merge: 01-08-2020, 20:55
En de fotos
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/jwhIA
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/jwuWm
Mooi!
Steuntje maken op de onderste vorkpoot, steuntje onderste kroon plaat, onder de juiste hoek, zodat het tijdens het "veren" mee kan
gym-nastieken.....
Ik heb al zat Bobbers, Choppers enz enz gebouwd.
M'n laatste bobber heb ik de rem-leiding door de bal-hoofds pen heen gedaan.
De volgende; gaat door de bal-hoofds pen heen, olie kanalen geboord in de onderste kroon-plaat, de slangen komen op de juiste plek naar buiten.
DWZ T-stuk in de kroon-plaat....geen ge-freubel met T-koppelingen enz enz
Staal omvlochten rem-slang gebruiken, max druk in een remsysteem is maar 80 Bar.
Hydraulisch gezien dus eigenlijk niks.
Laat je dus niets vertellen door de zgn specialist.
Des te minder rek op de slang, hoe harder de rem aanvoelt.