Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Flip-up ruit  (gelezen 1742 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Flip-up ruit
« Gepost op: 09-09-2005, 22:59 »
Hallo,

Ik vond dat ik op mijn Dominator nog ardig wat wind vang. Nu zijn er wel andere ruitjes te koop maar daar kan ik geen foto's van vinden, maar om nu blind iets te bestellen zonder dat ik weet hoe het eruit ziet (hoe hoog de ruit is etc) wil ik er toch wat mee informatie over hebben.

Wat raden jullie me aan en wat zijn jullie ervaringen met (filp-up) ruitjes? Of in het hele mooie geval heeft er iemand nog wel een te koop...  ::)

Groeten Elmar

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Flip-up ruit
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2005, 21:46 »
Tja,

Hangt er weer helemaal vanaf wat je ermee wilt doen: als je'm vooral voor offroad gebruik wilt inzitten: GEEN ruitjes erop zetten, want die ga je kwijt raken bij een val, en als je zelf boven op je ruit valt met je nek is het ook niet heel fijn...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: Flip-up ruit
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2005, 10:33 »
Het is vooral bedoeld voor toertochtjes. Dus voor normaal gebruik tussen de 80 en de 130 km/h

En met off-road gaat i dr gewoon af want kan me volgens mij nog herrineren dat er een Dakar piloot is omgekomen door zn nek te breken op een ruitje...

Groet

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: Flip-up ruit
« Reactie #3 Gepost op: 22-09-2005, 11:54 »
Ik heb er een besteld van GIVI. de D59S...  :P

Zag er iemand mee op een vage site en heb die maar besteld. MDI en MRA waren beide weing soeps.

Nu maar hopen dat het ook werklijk iets uithaalt.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: Flip-up ruit
« Reactie #4 Gepost op: 22-09-2005, 11:55 »
plaatje vergeten, niet mijn motor, wel dezelfde ruit  ::)


Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Flip-up ruit
« Reactie #5 Gepost op: 22-09-2005, 21:47 »
das pech bij http://www.woesthoff.nl/ in brummen hebben ze nog een 2dehand hoog ruitje liggen dacht ik