Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Magneet voor IMO  (gelezen 1142 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Magneet voor IMO
« Gepost op: 23-09-2005, 22:51 »
tja,

Heb ik dat ding (IMO R100) eindelijk aangesloten, breekt die magneet af. De IMO blijkt niet te werken op de magneet die al voor mijn ICO in het wiel zit: ik reed ineens 467 km/u! Beide magneten bleken elkaar aan te trekken, dus tegenpolen. Wie weet (behalve touratech) een adres waar ik aan een magneet kan komen voor mijn IMO?

Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Magneet voor IMO
« Reactie #1 Gepost op: 23-09-2005, 23:41 »
Wat je beschrijft zou niet moeten kunnen hoor!
Mijn ervaring is dat de afstelling van de magneet ten opzichte van de opnemer soms wat critisch is...hmmm
Een versen magneet van de Praxis, Gamma, Fixit, Doeland enz. om deurtjes mee vast te houden, of van de kantoorartikelenboer(in) om niet plakkende post-its mee vast te houden moeten het echt doen!
 
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Magneet voor IMO
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2005, 00:54 »
ik heb nog wel een magneetje van TT reserve liggen, kun je zo van me krijgen!

Mssl Mars

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Magneet voor IMO
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2005, 11:46 »
De IMO is gevoelig voor Noord en Zuid. Elke magneet voldoet alleen misschien moet je em omdraaien.

Die van de sigma op m'n Huskiet (Standaard) zit ook precies verkeerd om voor een IMO opnemer. (Lekker handig)

Ik koop magneetjes bij de electronicawinkel, je hebt ze denk ik nog gezien toen je hier aan het sigma dremelen was. Lekker klein, rete sterk en plat, dat lijmt makkelijk.

Niet in je portemonee stoppen van de winkel naar huis!