die discussie is al veel gevoerd maar ik heb nog nooit problemen gehad met mijn kunststoftanks en val je er een gat in, er blijft nog wel benzine in de andere wang en nog in de achterste tank.
Kijk ook soms wel eens naar een 501 maar voor mijn reizen zegt mijn verstand toch wel 690/701, gewoon omdat er zo weinig onderhoud aan is, je kan vanalles meesleuren zonder dat je iets moet verstevigen en je kan er ook nog lekker op de weg mee rijden is toch wel de definitie van een duall sport voor mij, nergens perfect in maar overal goed in en kan je overal met plezier rijden.
Het voordeel op het onverharde van de 500 doet teveel teniet aan de voordelen en het plezier op de weg van de 701.
ja 500km benzine al nodig gehad, ooit al eens 32l / 660km opgereden in een bijna rechte lijn zonder brandstof tegen te komen
Post Merge: 09-11-2019, 14:59
het is je gegund Marco,
ik heb altijd leuke reismakkers mee,
Me, myself and I ;-)
bij mij staat er nog niets op de planning (begin maar te kijken vanaf half december) maar dat kan snel veranderen