Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Dakar 2018  (gelezen 13097 keer)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Dakar 2018
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2018, 00:11 »
He wat anders, in een van de afleveringen van Lyndon Poskitt zagen we hem langs de KTM "winkel truck" lopen om een paar spullekes op te halen. Paar lufi's en wat boutjes/moertjes oid.


Mag dat officieel als malle moto rijder? (ging om vrij onbenullig spul, maar toch)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Re: Dakar 2018
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2018, 00:24 »
Marcel Huigevoort als side kick lijkt mij wel wat ;D
KTM 990 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Dakar 2018
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2018, 07:12 »
He wat anders, in een van de afleveringen van Lyndon Poskitt zagen we hem langs de KTM "winkel truck" lopen om een paar spullekes op te halen. Paar lufi's en wat boutjes/moertjes oid.


Mag dat officieel als malle moto rijder? (ging om vrij onbenullig spul, maar toch)
Jahoor, een original rijder mag van alles voor de motor halen, als die het er maar zelf opschroeven kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Dakar 2018
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2018, 08:00 »
He wat anders, in een van de afleveringen van Lyndon Poskitt zagen we hem langs de KTM "winkel truck" lopen om een paar spullekes op te halen. Paar lufi's en wat boutjes/moertjes oid.


Mag dat officieel als malle moto rijder? (ging om vrij onbenullig spul, maar toch)

Wat anders als lyndon bij die truck staat van ktm.
Zie je een dame links in de hoek bij diezelfde balie staan ben jij dat Floor?
Of ging je niet mee met deze karavaan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: Dakar 2018
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2018, 10:34 »
Met zoveel KTM's in de Dakar, is het gewoon business voor KTM om een truck met onderdelen mee te laten rijden. Verkopen doen ze het toch wel. ;)

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Dakar 2018
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2018, 12:35 »
Met zoveel KTM's in de Dakar, is het gewoon business voor KTM om een truck met onderdelen mee te laten rijden. Verkopen doen ze het toch wel. ;)

Die onderdelen zijn blijkbaar nodig.....
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: Dakar 2018
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2018, 15:47 »
Wat anders als lyndon bij die truck staat van ktm.
Zie je een dame links in de hoek bij diezelfde balie staan ben jij dat Floor?
Of ging je niet mee met deze karavaan?

Ja. Haha. Was ik!!

Moesten uitlaatklemmen hebben en Lyndon stond er toevallig ook. Veel mensen zijn blij met de ktm truck tijdens de rally. Als je een onderdeel nodig hebt die je zelf niet bij je hebt (of al teveel verbruikt hebt), ben je blij als een ander dat nog heeft! Zeker voor die malle moto jongens wel belangrijk want die hebben zelf bijna geen ruimte om extra spullen mee te nemen.

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Dakar 2018
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2018, 16:17 »
Shop, is eigenlijk een ongelijke strijd zou verboden moeten worden of voor elk, ik zeg elk merk een onderdelenshop.
Het zou mooi zijn als er meer merken in de malle moto vertegenwoordigd waren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Dakar 2018
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2018, 16:22 »
Die onderdelen zijn blijkbaar nodig.....
Om toch maar even te happen: Het ging om ketting, tandwielen en handletjes. Lyndon had z'n halve kist vol met olie en verzorgingsprodukten van z'n sponsor Motorex... Al zat daar ook al een kettingset bij, maar die had hij er eerder al op gezet.


Maar het kunnen kopen van je onderdelen in de karavaan is wel een goed verkoopargument voor KTM: Je hoeft geen halve motor aan onderdelen mee te nemen 'voor het geval dat...' Voor de fabrieksteams maakt het niet uit, maar als amateur is dat wel erg handig!


Maurice

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Dakar 2018
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2018, 17:44 »
Ja. Haha. Was ik!!



Moesten uitlaatklemmen hebben en Lyndon stond er toevallig ook. Veel mensen zijn blij met de ktm truck tijdens de rally. Als je een onderdeel nodig hebt die je zelf niet bij je hebt (of al teveel verbruikt hebt), ben je blij als een ander dat nog heeft! Zeker voor die malle moto jongens wel belangrijk want die hebben zelf bijna geen ruimte om extra spullen mee te nemen.


Leuk joh.
Hoe was het ?
En voor wie was je mee?

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Dakar 2018
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2018, 20:37 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: Dakar 2018
« Reactie #86 Gepost op: 24-01-2018, 19:55 »
Ja. Haha. Was ik!!
Jij was erbij? Gaaf! #bucketlist

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: Dakar 2018
« Reactie #87 Gepost op: 25-01-2018, 10:53 »
Was mee met HT Rally Raid, het Husqvarna klantenteam. 8 rijders gestart, 2 gevallen en daarmee uitgevallen, maar de andere 6 rijders gefinisht. Was voor ons een geslaagde Dakar! En voor mij leuk om mee te maken natuurlijk.  ;D