Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Programma Ad Ketelaars OffroadTrips  (gelezen 1240 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Programma Ad Ketelaars OffroadTrips
« Gepost op: 30-12-2023, 11:00 »
Al 25 jaar weten veel noppenrijders, `Ad Ketelaars OffroadTrips`te vinden. Ook in het komende jaar staan je weer duizenden kilometers offroadroute  ter beschikking. Naast de honderden kilometers in Nederland, bieden we een 900 kilometer lange rit aan in BelgiĆ«. Dit is de TranswalloniĆ« Adventure Raid. Daarnaast zijn in het mooie Franse Land, een 14 tal verschillende routes te rijden. In het algemeen zijn het routes die veel "onverhard" bevatten en die in beginsel geschikt zijn om te berijden met lichte motoren. Allroaders met de nodige ervaring en een goed geprepareerde motor zijn ook welkom. Er wordt je dan een passende rit aangeboden. Routes vanuit het Brabantse Vught kunnen het hele jaar door gereden worden. De ritten met pechassistentie zijn de Enclaverit op 16 maart en op 6 april. De Hart van Brabantrit op 7 september en de Midden-Brabantrit op 16 november. Er wordt altijd gewerkt met roadbooks. Dus net zoals in de rally's. Het is dan een roadbook in de vorm van papier of in de vorm van een Tripy digitaal roadbook. Niet voor niets wordt in rally's met roadbooks gewerkt. Je kunt daar o.a opmerkingen,aanwijzingen en waarschuwingen in opnemen. Dat is tevens erg belangrijk voor het behoudt van onze mooie sport. Voor uitgebreide informatie stuur je een e-mail naar offroad_trips@hotmail.com  De website www.offroadtrips.nl is op het moment van dit schrijven nog niet geupdate. Steeds krijg ik de vraag van solorijders, of ze bij een andere deelnemer of ander groepje aan kunnen sluiten. Indien je daar interesse in hebt, stuur me dan eens een bericht met daarin het type van je motor, een omschrijving van de preparatie van je motor en een omschrijving van je rijkunsten.  Wellicht leidt dat tot een mooie rit, waar je anders solo niet aan deel zou nemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Programma Ad Ketelaars OffroadTrips
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2023, 22:08 »
Gaaf zeg! Hoop er komend jaar weer een paar te gaan rijden.
Een goed en gezond 2024 toegewenst!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: Programma Ad Ketelaars OffroadTrips
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2023, 22:28 »
Super Ad, ik meld me in 2024 zeker wel weer een paar keer!