Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GasGas JT 2takt te koop  (gelezen 766 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
GasGas JT 2takt te koop
« Gepost op: 19-04-2019, 11:35 »
Ik heb m'n trekhaak auto weg moeten doen dus ik ga ook m'n trialhobby in de wilgen hangen (en de i verplaatsen door een DRZ400 te kopen voor trailrijden :)) . Daarom verkoop ik mijn GasGas JT 250cc 2takt uit (waarschijnlijk) 1996.

Voordat ik 'm ga poetsen en op Marktplaats zet wil ik eerst kijken of ik hier iemand blij kan maken met dit mooie fietsje. Erg geschikt voor beginners om te kijken of trial wat voor jou is!

- Start en loopt prima (ook na een winter niet gelopen te hebben met < 10 keer kicken).
- Koppelingsplaten blijven alleen in het begin wat plakken als je lang niet gereden hebt, daarna helemaal vrij.
- inclusief killswitch en verstelbare rem en koppelingshendels.
- remleiding en remblokken voor onlangs  vervangen.
-ketting tandwielen nog goed. Banden profiel ook nog, maar zijkanten voor wel wat opgedroogd. Kan ik evt een nieuwe opleggen voor verkoop.
- framenummer staat netjes op frame
- evt zgan Sidi trial laarzen maat 43 (heb zelf 42) voor 85 euro en Hebo helm (55/56, s) voor 70 euro (beiden een keer of 8 gedragen). Ook heb ik nog handschoenen liggen.

Vraagprijs is 1000 euro (ik heb er zelf 1050 voor betaald een jaar geleden). Hiervoor krijg je een volle fles olie, jerrycannetje benzine, wat onderdelen en evt spanbanden erbij).

Veel plezier voor weinig geld dus! Als je interesse of vragen hebt stuur me even een PM.

Groet, Koen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: GasGas JT 2takt te koop
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2019, 13:04 »
Ik heb deze motor begin zomer van Koen overgenomen met grootse plannen. Echter moet ik nu echt gaan toegeven dat ik er niet aan toe kom. De fiets staat dus weer in de verkoop! Niets aan veranderd. Bij interesse hoor ik het graag.
Vr gr Daan.

Verstuurd vanaf mijn H8314 met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: GasGas JT 2takt te koop
« Reactie #2 Gepost op: 06-09-2019, 19:11 »
Ik heb deze motor begin zomer van Koen overgenomen met grootse plannen. Echter moet ik nu echt gaan toegeven dat ik er niet aan toe kom. De fiets staat dus weer in de verkoop! Niets aan veranderd. Bij interesse hoor ik het graag.
Vr gr Daan.

Verstuurd vanaf mijn H8314 met Tapatalk
Verkocht.

Verstuurd vanaf mijn H8314 met Tapatalk