Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Doodlopende weg...  (gelezen 3563 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 748
Re: Doodlopende weg...
« Reactie #15 Gepost op: 25-10-2019, 20:40 »
Hoi Frank,
Vanmiddag ben ik daar eens gaan kijken. Het bord waarvan je de foto maakte staat precies waar jouw vlaggetje staat. Op de Antwerpsebaan als je er vanaf Zittard naar het oosten inrijdt. Je kunt de plek opzoeken in Streetview. Echter daar staat het bord (nog) niet op. Maar het plaatje is makkelijk te herkennen aan de boom die aan de rechterkant staat.
Je kunt op Streetview zelfs de hele Antwerpsebaan in die richting volgen, maar die situatie klopt niet meer, want daar is een nieuwe rondweg gekomen. En aan de overkant daarvan worden straten aangelegd voor een nieuwe woonwijk. Op Google maps staat de rondweg al wel (Zilverbaan), de woonwijk nog niet.
Ik zie geen reden waarom je niet zou mogen rijden op de Antwerpsebaan. Maar je kunt van daar uit niet legaal op de Zilverbaan komen. Paaltjes, dan fietspad, dan berm naar Zilverbaan.
Dat laatste heb ik natuurlijk te voet verkend.
Succes.
Matje
--------------------------------------------------------------
I hate cruise control

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Doodlopende weg...
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2019, 00:51 »
Hoi Frank,
Vanmiddag ben ik daar eens gaan kijken. Het bord waarvan je de foto maakte staat precies waar jouw vlaggetje staat. Op de Antwerpsebaan als je er vanaf Zittard naar het oosten inrijdt. Je kunt de plek opzoeken in Streetview. Echter daar staat het bord (nog) niet op. Maar het plaatje is makkelijk te herkennen aan de boom die aan de rechterkant staat.
Je kunt op Streetview zelfs de hele Antwerpsebaan in die richting volgen, maar die situatie klopt niet meer, want daar is een nieuwe rondweg gekomen. En aan de overkant daarvan worden straten aangelegd voor een nieuwe woonwijk. Op Google maps staat de rondweg al wel (Zilverbaan), de woonwijk nog niet.
Ik zie geen reden waarom je niet zou mogen rijden op de Antwerpsebaan. Maar je kunt van daar uit niet legaal op de Zilverbaan komen. Paaltjes, dan fietspad, dan berm naar Zilverbaan.
Dat laatste heb ik natuurlijk te voet verkend.
Succes.
Dank Matje,

Wij kwamen echter van de andere kant en kwamen uit bij de plek waar de foto was gemaakt. Exact identieke situatie overigens: zelfs bordje. We kwamen langs huizen aan de linkerhand en als er al paaltjes stonden, wat ik me niet meer kan herinneren, dan stonden die daar om auto's tegen te houden. De weg/het pad was dus open voor alle verkeer (openbaar) behalve voor trekkers, pasrdekarren en auto's. Geen woord over motorfietsen. Dit gebeurt blijkbaar wel vaker dat men bekeurd wordt met een offroadmotor op zo'n doodlopend weggetje: niet terecht!

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 55
Re: Doodlopende weg...
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2019, 17:24 »
https://www.google.nl/maps/@51.4083524,5.3667938,3a,75y,55.55h,89.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1srPXoNoFl73KRTx0cPW0uJA!2e0!7i13312!8i6656
Deze Maps is van 2018. Daar staat dit bord nog niet op maar deze situatie geldt van eind 2018. Toen is daar de Zilverbaan gekomen. Ik woon daar in de buurt......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Doodlopende weg...
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2019, 07:43 »
Nog altijd niets vernomen, dus zal wel met een sisser aflopen. Jammer dat de agent in kwestie niet even afgebeld heeft. Onzorgvuldige communicatie, slechte verliezer wellicht?

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Doodlopende weg...
« Reactie #19 Gepost op: 04-11-2019, 20:46 »
Nog altijd niets vernomen, dus zal wel met een sisser aflopen. Jammer dat de agent in kwestie niet even afgebeld heeft. Onzorgvuldige communicatie, slechte verliezer wellicht?

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Tja ben ben maar gestopt om me daar druk om te maken. kennelijk gaan we, de politie, zo met onze klanten om.

Gerrit :)