Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Website Travelmaniacs over naar Passion4wheels.nl  (gelezen 736 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Website Travelmaniacs over naar Passion4wheels.nl
« Gepost op: 20-09-2005, 11:40 »
Als het goed is, zal in de loop van de dag de site voortaan een ander jasje hebben. We zijn een samenwerking aangegaan met Leon Jansen van The Car Contant Factory. (verantwoordelijk voor het Dakarboek " in het spoor naar Dakar").
Passion4wheels is een portal voor alles op het gebied van motoren en auto's.  Via travelmaniacs.nl kom je nog steeds gewoon direkt binnen bij onze site, maar het ziet er wat anders uit, en t.z.t. zullen er ook reklame uitingen te zien zijn. Gezien de gigantische hoeveelheid werk, en kosten die daar mee gepaard gaan, was dat de enige manier om door te blijven gaan, want om dit alleen als hobby te blijven doen is niet meer op te brengen.

Dakarnieuwtjes zijn voortaan te vinden in een aparte Dakaromgeving, en ook direkt via www.dakar.nl Het motorgedeelte van deze site ga ik grotendeels voor mijn rekening nemen, en het is ook de bedoeling dat we de Dakar 2006 als pers meegaan in het persteam van Leon. Dat ziet er allemaal erg goed uit. Amateurrally's en andere FIA rally's zullen nog steeds op travelmaniacs te vinden zijn. Zo hebben we vanaf zondag dagelijks contact met Eric Verhoef, die de Egypte rally zal rijden, en mij gevraagd heeft om dagelijkse updates te verzorgen.

Mochten jullie nog ideetjes hebben voor dingen die toegevoegd kunnen worden, of andere op - of aanmerkingen, laat het maar horen.

Gr. Marcel

Nog niet alle verhalen zijn overgezet, daar zijn we druk mee bezig, komt goed! (En ook de verwijzing naar het forum moet nog toegevoegd worden...  ::) :-X)