Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Test foto  (gelezen 1622 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Test foto
« Gepost op: 13-03-2017, 20:35 »
Test Foto

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Test foto
« Reactie #1 Gepost op: 15-06-2018, 15:57 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 189
Re: Test foto
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2018, 23:45 »
Vanmiddag even  :-\







Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Test foto
« Reactie #3 Gepost op: 16-06-2018, 01:45 »
Lijkt een Motoz band of niet?
Hoe bevalt die afgezien dat hij stalen draden aantrekt?
Heb er een setje van en wil die graag uittesten in Marokko volgend jaar als het kan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 189
Re: Test foto
« Reactie #4 Gepost op: 16-06-2018, 10:12 »
Het is de Desert H/T in de 140/80-18" uitvoering. Heeft nieuw 19mm profieldiepte en speedindex M (130 km/h). Hij zingt op de weg wel heel erg, maar verder bevalt hij prima. Voornamelijk rij ik toch alleen maar offroad. Deze band heeft tenminste flink grip.

Voor heb ik de Michelin Enduro Competition IV, bevalt ook prima, deze is groffer als de Motoz voorband. Voor- en achter bevalt sowieso beter als de Mitas E09 achterband, want die is binnen 2.500 km weg.

Met deze achterband heb ik nu 3.015 km gereden en er zit nog 11mm profiel op.  :)

http://motoz.com.au/product/tractionator-desert-ht/ (ik heb ze besteld bij adventure spec)


Op mijn offroad trip naar Portugal had ik een Mitas E09 voor en Mefo Super Explorer achter, beide prima banden wanneer het droog is. Mooie 50/50 banden. Maar de Michelin en Motoz is wat mij betreft wel een gave setup voor hier in Nederland.

Met het schouder gaat het goed, na het korte ritje van 20km gister geen pijn. Al bij sommige bewegingen voel ik het nog flink. Een schouder is wat mij betreft heel apart en zit bom vol met spieren dacht ik zo.  ::)
Hoe is het met jou schouder?