Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 3 DAGEN OFFROAD MOTORTRIP IN NOORD FRANKRIJK MET APPIE/LE PROFESSEUR  (gelezen 19138 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Jongens hou toch op!
Ik kan helaas niet meer enduro-rijden, maar ik ik ben een aantal keren meegeweest. Top routes, aangehouden door La Police ..... Ah. monsieur Appie!! Bon voyage ...... et a bientot!


Voor 200 euro heb je drie dagen schitterende tracks. Leuke gids en 's avonds gezellig op de camping. Wat wil je nog meer.
En ik heb ben nog nooit met een groep van 8 man of meer geweest. Dus kleinschalig.


En mag Appie voor zijn inspanningen ook wat verdienen? Er zijn er genoeg die ergens een route jatten en die op markplaats zetten.
Dat is pas commercieel. Je hoeft er niets voor te doen en bietst het gewoon van anderen.


En mocht Appie er nog wat aan overhouden (en dat zal wel) dan is dan meer dan verdiend.
En als je dat niet wilt ..... dan ga je toch niet mee! Lekker thuis blijven en zelf je ritten gaan uitzetten  :stupid:
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Ik adverteer mijn trainingen en promotie ritjes in de commerciële hoek. Ik probeer er de kachel mee te laten branden en heb dus een echte commerciële insteek.

Dat appie dat niet doet heb ik alle begrip voor en het past ook bij zijn insteek/ doel van hetgeen hij aanbied om zijn activiteiten gewoon in dit deel van het forum aan te bieden.

Mijn mening. Het zou niet eens ter discussie moeten staan.



Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
De ritten staan niet ter discussie maar, denk ik, is het een rit zonder kosten (of alleen bijdrage in koffie o.i.d.) versus het is een georganiseerd geheel met significante kosten. Dat Appie dit nog kan doen is alleen maar mooi en een uitkomst voor diegenen die niet zelf c.q. met maten kunnen willen rijden.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Jongens hou toch op!
Ik kan helaas niet meer enduro-rijden, maar ik ik ben een aantal keren meegeweest. Top routes, aangehouden door La Police ..... Ah. monsieur Appie!! Bon voyage ...... et a bientot!


Voor 200 euro heb je drie dagen schitterende tracks. Leuke gids en 's avonds gezellig op de camping. Wat wil je nog meer.
En ik heb ben nog nooit met een groep van 8 man of meer geweest. Dus kleinschalig.


En mag Appie voor zijn inspanningen ook wat verdienen? Er zijn er genoeg die ergens een route jatten en die op markplaats zetten.
Dat is pas commercieel. Je hoeft er niets voor te doen en bietst het gewoon van anderen.


En mocht Appie er nog wat aan overhouden (en dat zal wel) dan is dan meer dan verdiend.
En als je dat niet wilt ..... dan ga je toch niet mee! Lekker thuis blijven en zelf je ritten gaan uitzetten  :stupid:


Hier ben ik het dus helemaal mee eens.


Ook Appie moet eten, camping betalen, benzine, bandjes, ketting/tandwielen, vooraf routes verkennen en na een x aantal weken mag zijn motor uit elkaar om goed nagekeken te worden. Hier zit geen commerciële organisatie achter en ik ben blij als hij er aan het eind van de rit wat aan overhoudt (want dan doet hij het volgend jaar weer).


Deze ritjes van Appie staan al jaren in dit subforum, en ik heb er nog niemand over gehoord. Samen met ritten van AK en anderen.


Maar goed, als dit echt een obstakel is dan verplaatsen we het toch naar Commercieel, geen probleem hoor.


(en wat doen we dan met aankondigingen van Condroz, Parijs-Duinkerken, ONK Enduro....)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Hmm, ik wou met mijn vraag geen discussie oprakelen hoor. Het leek mij puur overzichtelijker. Ik dacht commerciële gidsen en rit-organisaties onder een kopje om de volgende rit uit te zoeken. Servië pas geboekt vanuit commercieel, rally organisaties zitten daar.
Ook ik hoop dat Appie dit nog lang blijft doen. 14 jaar terug (!!) Toen ik voor het eerst volgde in Frankrijk was het al hardstikke leuk.

Laat vooral zoveel mogelijk ritten hier op het forum samenkomen, georganiseerd of niet, commercieel of niet. Maakt mij niet uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Parijs-Duinkerken en ONK enduro praat je toch over een behoorlijke geldstroom.
Is meestal niet transparant, daar begint het gedonder.



Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Over geldstroom gesproken : ik heb me insschreven voor de Super Karapata (4x4). Inschrijfgeld EUR 3000 ........
Krijg daar wel 10 dagen pure offroad voor terug, maar is stevig aan de prijs. Maar de moeite waard! Net zoals de ritten van Appie!!
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Agenda is bijgewerkt!! Jopie (adm)

Post Merge: 01-03-2018, 19:46
Van do 4 t/m za 9 juni, nu nog 3 plaatsen vrij. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Agenda voor Juni bijgewerkt!! Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
NIEUW EXTRA DATUM! van DONDERDAG 14 t/m ZATERDAG 17 JUNI.  Nog plaats voor 5 personen. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Agenda bijgewerkt!  DONDERDAG 07 t/m ZATERDAG 09 JUNI 1 plaats VRIJ .Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Re: 3 DAGEN OFFROADTRIP N.FRANKRIJK VRIJ 6X JUNI GIDS APPIE/LE PROFESSEUR
« Reactie #26 Gepost op: 31-03-2018, 12:50 »
Er zijn nog enkele plaatsen VRIJ!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
2 PLAATSEN VRIJ IN MEI VAN: DONDERDAG 10 MEI t/m ZATERDAG 12 MEI, WEGENS OMSTANDIGHEDEN!!!
 
EN IN MEI NOG 7 PLAATSEN VRIJ , Zie agenda of email: jwwagenaar@caiway. Voor meer info. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Appie is zaterdag j.l. vertrokken naar Frankrijk samen met Aart Nolen, gaat hij de routes controleren en aanpassen. Zondag en gisteren was het heel slecht weer, veel regen, onweer en veel bomen omgewaaid.
Vandaag dinsdag is het 1 Mei ( dag van de arbeid) dus alles gesloten. Vandaag een dagje met de auto. Hij heeft zich weer gemeld bij de POLITIE en zoals altijd. !! De hoofd agent heeft hem een telefoonnummer gegeven, als er problemen zijn met boeren of iets dergelijks dan kan hij bellen. Dat is toch een geweldige service!!!! Morgen is het weer goed en dan gaan zij met de motor rijden.  Voor meer informatie wat betreft plaatsen die nog VRIJ zijn die pagina 1. Jopie (adm)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
En hoe zien de trekkershutten eruit?  Tadaa! 5 sterren dus









(ja ouder worden doet hij niet)