Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Hoe rijd Beta 480 of KTM 500. Tis dus een ktm 500 geworden.  (gelezen 44187 keer)

Offline member

• Rustig rijden en genieten
Re: Hoe rijd Beta 480 of KTM 500. Tis dus een ktm 500 geworden.
« Reactie #855 Gepost op: 22-01-2023, 10:04 »
De jeuk voor een XR1200 is inderdaad weggezakt.
En als je niet rijd haal ik na het rijdn een stukje staalwol erlangs kwestie vanaf het begin bijhouden.

Offline member

« Reactie #856 Gepost op: 26-01-2023, 13:22 »
Om de jeuk naar een 690 maar even nuchter te bedenken.De 500 maar losgehaald.Heb mooi rvs vliegwielgewicht gekocht voor echt weinig geld.Ben benieuwd hoe het bevalt.Als de gaten kloppen is het eitje appeltje.Daar kom ik zo achter.Er zat ook nog kleine kg Frankrijk achter de carterplaat krijg je er niet uit met hogedruk.Doe het wel in een zakje en breng het mee met de komende WYOA ;) .De middelste platen lijken goed blauw.Das minder.Schuur ze ff op met ScotBrite en dan maar kijken of het weer werkt.Heb er zelf geen gevoel of last van gehad dat de koppelijng slipte.Niet te benauwd vaak ben je te bang.
Ook nog een update over mijn Stront uitlaatbocht beschermbeugeltje.Het is geen druipkaars geworden en staat hem goed en beschermt je broek.Boutjes zijn wel Ali beetje roest stip ik weg of doe er rvs in.

Post Merge: 26-01-2023, 13:23

Probeer beetje verhaal lijn in de Foto,s aan te brengen maar dat programma pleurt alles overhoop.

Post Merge: 26-01-2023, 14:28
,tspul zit weer in mekaar.Maar weer eens naar de kleppen kijken.

Offline member

« Reactie #857 Gepost op: Gisteren om 14:31 »
Wat heb je nu gedaan met het vliegwielgewicht? Dat hoort toch aan de andere kant?

Offline member

• Adventure is my middle name
« Reactie #858 Gepost op: Gisteren om 15:20 »
Het is een koppeling vliegwiel gewicht
Denk zelf dat het nauwelijks merkbaar zal zijn, koppeling draait ~5 x langzamer dan het echte vliegwiel.
Met een honda kom je er wel, maar met de KTM ook nog eens met fun en snel!

Offline member

« Reactie #859 Gepost op: Gisteren om 16:07 »
Draait die echt 5 x langzamer?Hij zit natuurlijk niet rectstreeks op de krukas zoals bij 2 takt.Wilde graag die schijf uittesten maar veels te duur in usa met invoer en andere douane onzin.Nu voor €40 bij Ali en gratis op de deurmat bezorgd.Zo is het nog eens leuk uittesten.Brengt wel weer extra gewicht op de motor helaas.