Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Cross Country Heerde  (gelezen 1467 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #15 Gepost op: 03-05-2022, 12:05 »
Nee hoor gewoon poep aan hebben.Gaat al heel lang goed.Af en toe wat strubbelingen,maar meestal kom ik erwel mee weg.En hoef ik geen nodeloos organiseren en overleggen te doen wat ik niet kan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #16 Gepost op: 03-05-2022, 14:26 »
Het is vaak niet import al lijkt het wel zo het is meestal een organisatie uit de omgeving. Met een groene insteek en genoeg tijd.
https://www.natuurbeschermingswacht.nl/ Dit is zo een die al meerder ritten en routes kapot hebben gemaakt met via de rechter. En kijk op
De site hoe trots ze zijn op alles. Heerde heeft alles top voor elkaar en daar kan je super mooi je energie kwijt.
ze hebben echt alleen kans van slagen als de crossclub zijn vergunningen niet goed voor elkaar heeft, veel clubs (70%) heeft dat niet goed geregeld en vaak gewoon uit gemakzucht want het ging toch altijd goed. De KNMV is wel actief bezig daar verandering in te brengen, dit komt ze wel weer op een hoop kritiek te staan omdat dat vrij grote gevolgen heeft voor de licentiekosten
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #17 Gepost op: 03-05-2022, 15:43 »
ze hebben echt alleen kans van slagen als de crossclub zijn vergunningen niet goed voor elkaar heeft, veel clubs (70%) heeft dat niet goed geregeld en vaak gewoon uit gemakzucht want het ging toch altijd goed. De KNMV is wel actief bezig daar verandering in te brengen, dit komt ze wel weer op een hoop kritiek te staan omdat dat vrij grote gevolgen heeft voor de licentiekosten


Hahah de knmv… die helpen alleen 2 cross clubs met de meeste leden . En daar betalen alle crosslicentie houders 48 euro extra voor.Als kleine club kom je daar echt niet tussen. Vandaar dat veel mensen en organisaties overgaan naar de MON. Ook daar betaal je voor het masterplan en toch zijn de licenties goedkoop. En voor de offroad doet de knmv alleen maar geld vangen. Maar das een andere discussie dan de vraag hier was. Ik zou zeggen lekker rijden in Heerde 👍🏽

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #18 Gepost op: 03-05-2022, 17:26 »
Ik zou de meningen t.a.v. het MX Masterplan weleens willen inventariseren en dan voorleggen aan de commissie die het aan het uitvoeren is. Misschien leuk (het verkeerde woord) om eens met een paar mensen die de gevolgen ervaren te praten en de knelpunten op een rijtje te zetten. Ik kan ze dan bespreken op het bondsbureau.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #19 Gepost op: 03-05-2022, 17:42 »
Ik zou de meningen t.a.v. het MX Masterplan weleens willen inventariseren en dan voorleggen aan de commissie die het aan het uitvoeren is. Misschien leuk (het verkeerde woord) om eens met een paar mensen die de gevolgen ervaren te praten en de knelpunten op een rijtje te zetten. Ik kan ze dan bespreken op het bondsbureau.


Zou zeggen neem contact op met de noordelijke crossbanen en hoor hoe hun niet worden geholpen. Omdat ze niet meer leden hebben dan de banen onder in het land.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #20 Gepost op: 03-05-2022, 17:48 »
De selectie van clubs op basis van het ledental is dus een serieus punt, neem ik mee. 21 mei is en een Algemene ledenvergadering
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #21 Gepost op: 03-05-2022, 17:55 »
De selectie van clubs op basis van het ledental is dus een serieus punt, neem ik mee. 21 mei is en een Algemene ledenvergadering
👍🏽

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #22 Gepost op: 04-05-2022, 06:48 »
Blijkbaar heeft de wetgever de wet zo in elkaar gezet dat dit de bedoeling is. Dus als je het er niet mee eens bent moet je je organiseren en proberen de wet te veranderen, zo werkt dat in Nederland


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 :stupid:

Fijn een Juristenmiddagje ipv lekker rijden...
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Cross Country Heerde
« Reactie #23 Gepost op: 04-05-2022, 16:48 »
:stupid:

Fijn een Juristenmiddagje ipv lekker rijden...
Ieder z’n hobby …


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro