Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: SSDT deelname  (gelezen 3619 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
SSDT deelname
« Gepost op: 23-08-2010, 16:28 »
Mooie plaatjes heren!  8)

Dat was weer en top avond het leukste was om jullie allemaal weer eens te zien . Op het dijkje dacht dat mijn bandenspanning niet okay was, ben ik ff blij met de foto,s van Ron hieruit blijkt dat de banden spanning niet het probleem is maar dat het gezocht moet worden bij mezelf  ;D   ;D   ;D
Te dik te stijf maar bovenal te traag en te weinig lef  >:(  nee aan de leeftijd ligt het niet Marco Reit is 40 en wint met nul strafpunten de zwaarste klasse En Gerrit westerink wint de klasse waarin ik rij met een handvol strafpunten en is verdorie al 60  ::)
 
en dan zijn zoons Bart en Andre, wat die gasten kunnen, diepe diepe eerbied en respect. Bart wint de ena zwaarste klasse en Andre moest in de zwaarste klasse alleen de nederlands kampioen voor laten. Pa met zijn 2 zoons in een auto en met 3 bekers naar huis, daar wordt je stil van.
 
Nou fam. Westerink ik daag jullie serieus uit voor de SSDT  :stupid:
de eersten zullen de laatste zijn  ;D   ;D
 
 
Post Merge: [time]zo 22 aug 2010 17:06:43 GMT-1[/time][/color][/size][/color][/size]
Oh ja Bart zo juist dit mailtje gestuurd, naar deze site   http://www.ssdt.org/index.php?option=com_content&view=article&id=45   ff klicken op findt out more   i,m a 100% amateur, and not a good trialst. However mij big dream is to ride the SSDT out with less 5 than 3 points. And off the reasons to vervil my dream i like to know what are the rules to start. I have a Montesa Cota 4 RT whitout registration and a twinschoker TLR 200 with registration. Is it possible to start with one of those bikes?   Stel dat ze zeggen prutsers doe gerust mee, dan neem je de handschoen toch wel aan Bart. meer 3en als 5en en uitrijden wordt mijn uitdaging. beetje fietsen en een paar goede laarzen en ik vermossel je  ;D   ;D
Hahaha... ;D

Mooi lullen kun je, dat weten we allemaal, maar SSDT is zwaar, echt zwaar. Gerjan, jij hebt nog moeite met de route denk ik.  :-X Dat zeg niet om je te bespotten... ik meen het!! Maareh... als jij gaat, ik hoef maar met m'n vingers te knippen en André gaat ook, hij wil dat heel graag nog een keer doen.
En ik, ik hobbel voor de volledigheid dan maar gewoon mee!  :P Nee, mooi man... dan ga ik er ook goed voor zitten eh... staan!  8)
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
SSDT deelname
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2010, 21:23 »
Bart dat het niet door een knurft alsmij te doen is weet ik, maar niets mooier om het te proberen. Speciaal voor dit doel heb ik een TLR 200 gekocht, deze wil ik klaar maken. groen licht van de org en ik ga ervoor, 6 dagen lang 160km per dag door schotland. man dat is een droom. hou ruiger hoe mooier en vergeet niet ik vindt altijd een ander pad dat weer op de rout uitkomt  ;D   ;D  voorwiel in de nonstop betekend 5 punten, ik rij tot ik vast sta. meer 3en als 5en is het doel. maar bovenal uitrijden op een 30 jaar oude TLR. niets PRE 65 gewoon voor de grote wedstrijd wil ik gaan! Als ik mag starten regel jij dan een monteur voor ons team!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
SSDT deelname
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2010, 22:16 »
voorwiel in de nonstop betekend 5 punten

Nee hoor, als je geen serieuze poging doet de nonstop te bedwingen wordt het 50! Maar laat dat je niet stoppen, je komt  tenslotte toch al om die nonstops te bedwingen.

yep, ik heb de starters guide alvast gelezen.
helaas zag ik ook wat ongeveer de kans is als je inschrijft om mee te mogen doen.

En als ze jouw al een te grote prutser vinden, ben ik het al helemaal  ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
SSDT deelname
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2010, 23:53 »
Erwin natuurlijk zijn wij geen triallisten, aan de ander kant zijn triallisten weinig gewend op afzien gebied, wij iets meer en aangezien jij nu naar schotland afreist kun je misschien een goed woordje voor mij doen, zie onderstaande mail. mog je de club in Edinburg nog bezoeken neem ff een formuliertje mee  ;D   ;D  zonder gekheid jouw engels en internet ervaring is veel groter als de mijne, helup helup!!
mijn mailtje van vandaag, ik blijf gewoon zeuren he!!
  Dear Sir ore miss from the SSDT organization. My name is Gerjan Leppink born on 01-05-1961 in the Netherlands. Which means that I will be next year 50 years Old, My big dream is to be next year a competitor in the SSDT. I’m not a good rider with trial, however a have a lot of rally experience so I know how to drive long 6 days. I’m not a good trialist however I think that I can drive 6 days the route and I hope to make more 3 penalty points than 5 penalty points in the nonstop. I can not make big steps ore hoping with the bike, however when you can make the angle with riding ore with one feed on the ground and the steps are not higher than 1 meter I can make the nonstops. I like to drive the SSDT on my TLR 200 twinschok Honda. Not to win but to finish is my goal. Can you tell me if this is possible and how I can be a competitor in the 2011 editie. My English is not so good, but when you can send me a link with the  information I will be happy to. Also I read something about a bid for the cancer foundation. Is this still Actual and is a bit of EUR 100,- possible ore is this for laughing?
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
SSDT deelname
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2010, 10:37 »
Ik schat zo in dat die hoogste bieder op de gegarandeerde plaats (opbrengst voor het goede doel) een stuk hoger gaat inzetten. Maar ja, wat weet ik daar nou van.

Inschrijving start vanaf eind september-begin oktober. Gewoon inschrijven en je kans volgt uit 400-500 inschrijvingen, 270 plaatsen waarvan 80 toegewezen. Wat minder dan de helft zou ik zeggen. (of je mailtjes moeten je al een toegewezen plaats van de club opleveren  :) )

De laatste uitrijder had overigens 4,7 punten per proef gemiddeld. Jij komt al een stuk beter uit met meer 3en dan 5en en je hoeft je dus nergens voor te schamen.

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
SSDT deelname
« Reactie #5 Gepost op: 24-08-2010, 17:42 »
dan wel in zo'n pakje gerjan, dat hoort er dan bij  ;)




Post Merge: 24-08-2010, 18:00
leuk spul te koop daar


http://www.trialendurodirect.com/categories/64/SSDT_Essentials.html

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
SSDT deelname
« Reactie #6 Gepost op: 24-08-2010, 20:43 »
deze ziet er veel beter uit.


Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
SSDT deelname
« Reactie #7 Gepost op: 24-08-2010, 21:08 »
Die had ik ook al gezien.........zou je haar erbij kunnen bestellen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
SSDT deelname
« Reactie #8 Gepost op: 26-08-2010, 13:01 »
Getsie wat een pakjes, ik heb bericht uit Schotland en ze lachen me uit! en Toch  :stupid:   en dat bevalt me goed! ik zal de video eens bekijken en als de opstappen meevallen ga ik ervoor  :-X
 
Hi there Gerjan - many thanks for getting in touch with us.
I'd love to tell you that we can help you, but I really don't think the SSDT is something you should consider.  It is a massive test of man and machine, and it's not something to be taken lightly.  You need to have a high level of fitness simply to get round the route each day, never mind ride the sections.  Generally you should be a competent experienced trials rider with an excellent overall level of fitness before you even contemplate entering the SSDT. 
I wouldn't recommend entering the trial until you've had a chance to see what it's like, or at least spoken with some of your fellow riders who have experienced it to get their take on it all.  I'm sorry - I know this isn't what you want to hear, but we can't take any unnecessary risks. 
Furthermore, even the fittest of riders struggle to get older bikes through the route, so entering on a TLR 200 twinshock is really not a good idea...if you're desperate to enter, then you'll find the entry form on our website around October with all the information you need.  In the meantime, I'd read through this to get a brief idea of what you'd be letting yourself in for :
http://www.ssdt.org/downloads/2010/Guide%20for%20Newcomers.pdf
Another good idea would be to buy and watch the DVD advertised here :
http://www.trialscentral.com/forums/index.php?showtopic=30672
Thanks!  Mairi.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
SSDT deelname
« Reactie #9 Gepost op: 26-08-2010, 13:34 »
Gewoon inschrijven Gerjan!!  :) ;)  Wordt een mooi avontuur denk ik zo en kan niet wachten op je verhalen!!!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: SSDT deelname
« Reactie #10 Gepost op: 26-08-2010, 13:54 »
[modbreak]Even het topic gesplist vanuit topic nachttrial[/modbreak]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: SSDT deelname
« Reactie #11 Gepost op: 26-08-2010, 14:33 »
deze ziet er veel beter uit.



De andere kant ook graag  ;D

Post Merge: 26-08-2010, 14:35
Getsie wat een pakjes, ik heb bericht uit Schotland en ze lachen me uit! en Toch  :stupid:   en dat bevalt me goed! ik zal de video eens bekijken en als de opstappen meevallen ga ik ervoor  :-X 
 


Gewoon doen Gerjan , wij kunnen niet wachten op een verslag  :)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: SSDT deelname
« Reactie #13 Gepost op: 26-08-2010, 15:06 »
nou vooruit.... http://www.trialendurodirect.com/products.php?images&GAS_GAS_One_Piece_Suit__HE5161__352&image=513

Nou begrijp ik waarom Erwin voor de achterkant ging , van voor veel te plat  :(
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: SSDT deelname
« Reactie #14 Gepost op: 26-08-2010, 15:42 »
weer zon mooi streepje ::)