Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Inrijklem 21" noppenband  (gelezen 1706 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Inrijklem 21" noppenband
« Gepost op: 05-07-2012, 21:52 »
Heren,


Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een trailer met oprijlanen, 200 mm breed.
Heb een SteadyStand Multi besteld, om de offroad in te rijden. Bandenmaat 90x90x21. Merk Kenda Trackmaster, dus een echte noppenband.


Acebikes Steadystand Multi Motorcycle Wheel Stand Wheel Chock


In het filmpje is het de grijze uitvoering.


Ik heb de klem opgebouwd en op straat neergezet om te kijken of de motor bleef staan, want ik ga die gebruiken om makkelijker de motor vast te kunnen zetten op de trailer. Alleen als ik de motor erin rij, dan staat ie alles behalve stabiel. Hij dreigt eruit te vallen.






Ik mag van de leverancier de klem terugsturen als het niet werkt, op zich een hele nette afspraak, maar ik heb liever dat ie te gebruiken is.


Iemand van jullie tips!!!!!!


Greetz, Hans
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Inrijklem 21" noppenband
« Reactie #1 Gepost op: 06-07-2012, 08:39 »
Pas ook zoiets tweedehands gekocht, alleen de noppenband is te smal voor de klem. Denk dat ik er in de onderste klem twee plankjes zet om de ruimte te vullen. Dingen zijn vaak gemaakt voor 17" voorwielen die veel breder zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Inrijklem 21" noppenband
« Reactie #2 Gepost op: 08-07-2012, 19:14 »
Ik heb zo'n verstelbare van 55 euro van Marktplaats. Kan van 16 tot 21 inch geloof ik. Kan mijn crossmotor er zo inrijden zonder dat hij omvalt.

Zo een als deze: http://link.marktplaats.nl/570900338

Echt super stabiel staat hij niet, maar stabiel genoeg om hem vast te zetten. Weet niet hoe breed je trailer is, maar ik hou altijd met een hand de motor vast terwijl ik de spanbanden (zonder te spannen) er opzet. Maar dat zal met een motor van 200+ kg wel moeilijker zijn. Weet niet wat je rijdt?
_??_
(?_?)