Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bag Pants Motosector 95  (gelezen 2574 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #1 Gepost op: 22-08-2016, 11:08 »
Goeie vondst. Het zal misschien geen GL kwaliteit zijn maar ach voor 1/3 van de prijs ...
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #2 Gepost op: 22-08-2016, 11:21 »
Ach bisonyl is bisonyl.
Tas lijkt wel netjes geseald op de naden.
Zo lang je niet teveel horizontaal ligt met moeder aarde zal hij waterdicht blijven.
Lijkt me een nette prijs.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #3 Gepost op: 22-08-2016, 12:37 »
Volgens mij heeft hij ook beduidend meer pakmaat door die vierkante bovenkant dan een G-loop. Handig!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #4 Gepost op: 22-08-2016, 12:53 »
Lijkt me ook een fijne ruggensteun om relaxed cruisend verbindingen te kunnend rijden :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #5 Gepost op: 22-08-2016, 15:09 »
Zocht naar woorden als saddle en DR 650 en kwam door die combi hier op uit. Hoe inderdaad de kwaliteit is weet ik niet.
Wilde het jullie niet onthouden.

Afgelopen weekend mijn resterende troepje van de midsummer opgeruimd en toen kwam ik er achter dat mijn Mammoet waterdichte roltas de geest heeft gegeven  >:(
Weet niet wat er mee is gebeurd, maar het lijkt er op alsof het spul de brandende zon van donderdags het niet heeft overleefd. De naden zijn op veel punten los gekomen, maar dat is niet tijdens de midsummer zelf gebeurd (reactie naderhand?). De tas kan ik wel weg gooien want meer dan de helft is los en de rest trek ik ook zo los. Erg jammer, want die stof/tas was een zware kwaliteit (geen action/lidl tasje).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #6 Gepost op: 22-08-2016, 15:11 »
Mammoet Ken dit merk niet?
Of is het mammut is dacht ik duits spul.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #7 Gepost op: 22-08-2016, 15:22 »


Er kan 60 liter in, ze zijn zand/water/zout bestendig en oerdegelijk gemaakt. Er zit een apart bagagenetje bij, een drinkfleshouder, handig ontluchtingsventiel en spullen om er een rugzak van te maken.

Ideaal ding. Alleen zo jammer dat ik die na 4x gebruiken weg kan mieteren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #8 Gepost op: 22-08-2016, 15:38 »
Hoe zo? Ben nieuwsgierig want ik heb er al vijf jaar zo ééntje op zolder liggen. Nog nooit gebruikt. Nu ik dit zo opschrijf concludeer ik dat er iets bij mijn (reis-)prioriteiten niet helemaal goed gaat  :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #9 Gepost op: 22-08-2016, 16:37 »
Volgens mij al langer dan vijf jaar, Rogier:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=7656.0

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #10 Gepost op: 22-08-2016, 22:39 »
Inderdaad. Uit die partij. Waar blijft de tijd

Offline member

  • *****
  • Berichten: 229
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #11 Gepost op: 22-08-2016, 23:42 »
Vwb de Bag pants, vindt de lange straps nou niet je dat, we rijden hier nogal eens langs een takje.


De Roltas, hetzelfde maar dan anders zag ik net in het Polo krantje wat bij m`n bestelling zat,
De Qbag Explorer Gepäckrolle van 60 voor 30, ook met bagagenetje, maar het ventieltje (handig) kan ik niet ontdekken.
SRTTRXXXBETA

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #12 Gepost op: 23-08-2016, 06:38 »



Zocht naar woorden als saddle en DR 650 en kwam door die combi hier op uit. Hoe inderdaad de kwaliteit is weet ik niet.
Wilde het jullie niet onthouden.

Afgelopen weekend mijn resterende troepje van de midsummer opgeruimd en toen kwam ik er achter dat mijn Mammoet waterdichte roltas de geest heeft gegeven  >:(
Weet niet wat er mee is gebeurd, maar het lijkt er op alsof het spul de brandende zon van donderdags het niet heeft overleefd. De naden zijn op veel punten los gekomen, maar dat is niet tijdens de midsummer zelf gebeurd (reactie naderhand?). De tas kan ik wel weg gooien want meer dan de helft is los en de rest trek ik ook zo los. Erg jammer, want die stof/tas was een zware kwaliteit (geen action/lidl tasje).




Er kan 60 liter in, ze zijn zand/water/zout bestendig en oerdegelijk gemaakt. Er zit een apart bagagenetje bij, een drinkfleshouder, handig ontluchtingsventiel en spullen om er een rugzak van te maken.

Ideaal ding. Alleen zo jammer dat ik die na 4x gebruiken weg kan mieteren.


Was de lildl tas misschien toch een betere keuze geweest
(ik heb er nog 2 ongebruikt liggen , ben ook niet zo'n reiziger blijkbaar)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #13 Gepost op: 23-08-2016, 09:41 »
Ga dan mee voorjaar 2017 Marokko.
René.
Wat let je.
Je wilt toch eens wat anders rijden dan die zwarte drek in Brabant ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Re: Bag Pants Motosector 95
« Reactie #14 Gepost op: 23-08-2016, 21:13 »
Ik wil best mee hoor  ....