Mijn verhaal is gebaseerd op mijn ervaringen met een EXC 2017. Het is een leuke hobby, voor als je niet kunt rijden. Ik gebruik het om te data loggen en zie de zelfde data velden als in jouw filmpje. Dat zijn er overigens veel minder dan ik in m'n auto krijg, maar dat zal de KTM/Keihin implementatie zijn op de EXC.
Ik verwacht dat jouw 701 dezelfde connector heeft, de 690 had 'm immers 10 jaar geleden al. Het is hoogstwaarschijnlijk dezelfde kabel als uit de linkjes hierboven, maar dan goedkoper
.
Ik vond de Lonelec kabel degelijk en handig voor af en toe, maar te lomp voor permanente montage op een motor die eigenlijk alleen offroad gebruikt wordt. En het kan veel kleiner en lichter, en nog steeds Plug&Play op de KTM.
Ik zal vanavond ff checken en wat eigen foto's plaatsen en linkjes.
Als je wilt testen, kun je even in Woerden langskomen: het meeste werk is het verwijderen van je buddyseat, daarna weet je het in 1 minuut.