Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: aanpassing Suzuki  (gelezen 32634 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #15 Gepost op: 16-10-2005, 22:09 »
We kunnen je ook geen 100 meter alleen laten rijden  :o

gr,  Rolf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2005, 22:34 »
Mooi k*t!

Op eBay staat er een carbon/kevlar variant van rond de 50$.

Is dat niet wat voor Wilma; hoef je links iig geen case saver meer te kopen!

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #17 Gepost op: 17-10-2005, 20:07 »
Zag er laatst ook op een DRZ (casesavers dus), de eigenaar zei: "maak ik gewoon zelf, ik hoef die zooi niet.. "


Die heeft geloof ik een paar stevige alu platen op zijn deksel gelijmd, werkt hetzelfde als de casesavers..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #18 Gepost op: 04-11-2005, 11:45 »
He Noppy,

Waar blijven nou die foto's van die mooie rally-opbouw op je DRZ ;)

Maarten.

PS: Waar plak je die case savers trouwens mee vast. Iets van hittebestendige siliconen zooi ::)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #19 Gepost op: 04-11-2005, 12:50 »
Margrieta,

Ik zie dat je nog met het orginele stalen stuur rijdt en die zijn gevoelig voor buigen bij omvallen.

Van TAG kan je een fatbar kopen met dwarsstreep voor nog geen €90 bi j Overveld Parts. Doe Ronald O. de groeten van me ;D

Noppy

Vraagje: Is zo'n "fatbar" minder gevoelig voor ombuigen en waarom, ander materiaal o.i.d.?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #20 Gepost op: 04-11-2005, 13:01 »
Schijnt dat je (fat)bar dan niet meer verbuigt of breekt maar wel je bovenste kroonplaat. Tijd voor een fat-kroonplaat dus... maar wat gaat er dan stuk ::) ;D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #21 Gepost op: 04-11-2005, 13:10 »
He Noppy,

Waar blijven nou die foto's van die mooie rally-opbouw op je DRZ ;)

Maarten.

PS: Waar plak je die case savers trouwens mee vast. Iets van hittebestendige siliconen zooi ::)

Spiegelsiliconenlijm van Bison, die zijn vaak ook geschikt voor spiegelverwarming, tot 200 graden. Maar er is tegenwoordig van Bison ook ECHTE hittebestendige siliconen in omloop. Vooral de koppelingskant kan goed heet worden, dus voor de wat wildere rijders adviseer ik een duurdere lijm te nemen die tot 300 graden gaat.

Rally opbouw: ik heb de fotoos getracht op te laden naar mijn webserver, maar ze komen verminkt door; ik weet nog niet waar het aan ligt. Komt goed...


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #22 Gepost op: 04-11-2005, 14:28 »
Maar er is tegenwoordig van Bison ook ECHTE hittebestendige siliconen in omloop

Zeker voor die vrouwen die meer onder de zonnebank liggen dan aan de bar hangen ::) (blijft er nog íets in vorm :-X)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #23 Gepost op: 04-11-2005, 17:08 »
Nop, Ferd,

Ik heb gevonden waar de dames zich mee insmeren ;)

http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=3e0ebb0fc6df32f2401625c

Volgens mij moet dit wel werken, zelfs als vloeibare pakking volgens bison :o :o :o
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: aanpassing Suzuki; de cockpit
« Reactie #24 Gepost op: 04-11-2005, 22:35 »


Het wil maar niet lukken; ik denk dattie vol zit of zo?

Nop

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #25 Gepost op: 04-11-2005, 23:03 »
Gaat inderdaad niet vlot met die server van jou. Kun je daar geen dyno kitje in zetten ;D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #26 Gepost op: 05-11-2005, 06:30 »












Zo dan!

 :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #27 Gepost op: 06-11-2005, 00:44 »
Ziet er patent uit. Maar zit je GPS niet een beetje kwetsbaar daar op de hoek?
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #28 Gepost op: 07-11-2005, 22:29 »
Kijk, is dit niet een... ;)



Nop, misschien ook wel een mooie cockpit constructie ::)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: aanpassing Suzuki
« Reactie #29 Gepost op: 08-11-2005, 06:42 »
Er vallen me 2 dingen op aan deze foto:

1) Zijn koplamp kan het nooit goed doen, want zijn bandenvoorraad zit in de lichtbundel; hij had zijn kuipje wat omhoog moeten zeggen (de koeling van zijn balhoofd heeft hij nu in ieder geval goed verstoord.
2) Hij loopt naast zijn Suzuki, dat hoort niet tijdens een rally heb ik me laten vertellen. Hopelijk is zijn motor niet warm gelopen. Die E-series hebben geen koelvinnetje zoals wij. Misschien had hij wel een S-serie, maar moest hij 'm d'r afschroeven vanwege de pasvorm van zijn tank.

Noppy
P.S. Toch wel geinig hé zo'n woon-werkfiets; hij heeft z'n knipperbollen d'r nog op zitten!! ;D