Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Mammoet inkoopactie? Uitverkocht  (gelezen 16893 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Mammoet inkoopactie? Uitverkocht
« Gepost op: 13-10-2009, 21:24 »
Beste forumgenoten,

Een aantal jaren geleden kreeg ik een pracht van een roltas bij een abonnement op Motor, van Mammoet. Ik wist niet dat zij motorspullen maakten, en eigenlijk is het ook een tas voor offshore gebruik, geschikt voor vrij heftige gebruiksomstandigheden.

Ziet er zo uit:


Ze blijken niet meer te koop (sowieso was het nooit de bedoeling de motorwereld in te gaan) maar Mammoet blijkt ze nog wel te kunnen leveren uit een restpartij.

Ik heb met ze geregeld dat ik ze nog mag leveren, zolang de voorraad strekt.
Alleen is het dan handig om te weten of jullie hier wat voor voelen, anders is het misschien een hoop moeite voor niks.

Er kan 60 liter in, ze zijn zand/water/zout bestendig en oerdegelijk gemaakt. Er zit een apart bagagenetje bij, een drinkfleshouder, handig ontluchtingsventiel en spullen om er een rugzak van te maken.

Adviesprijs was ooit 82 euro, ik kan ze voor ARM-ers voor 49 (ex verzending) leveren bij voldoende belangstelling (ik moet ze per 20 afnemen).

Lijkt dat wat?

=====================
Update met betaalgegevens:

> Prijs 49 is ex verzending, af kockengen (inclusief goeie bak koffie  ;)), mag vooraf of contant
> 56 inclusief verzending
> Rekeningnr ING 7084698 t.n.v. G. van Loo (Niet t.n.v. Allroadshop want dat gaat mis)

Ze komen over een tijdje wel in de shop maar dan zonder de ARM-voordeelkorting.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2009, 22:28 »
Hey Gert,
 
ja ik wil er wel 1

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4266
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2009, 00:21 »
zijn dat dan 1 of 2 tassen? vraag me af hoe de bevestiging bedacht is namelijk.
 
Ik zoek nog een setje bomb proof zadel tassen namelijk :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2009, 07:58 »
Hoi Gert,
Ziet er goed uit, ik heb een kleine plunje van TT met ventieltje, dat werkt echt super, alleen die van hun is een heel dun materiaaltje (meer zoals ripstop tentstofje), er zit na 3 allroadreizen toch al wat kleine gaaitjes in, dus dit zou een mooie opvolger zijn. Die fleshouder en netje zie ik ook wel zitten, ik span altijd een los netje over mijn plunjezak, om evt mijn jas, maar ook bijv een brood en een fles water onder vast te binden, maar de laatste vakantie toch een fles drinken (en een brood) verloren, dus wat mijn betreft geniaal  :D
 
Maar weet je toevallig ook hoe "lang" de tas maximaal kan zijn?
Ik zit al een hele tijd te stoeien met mijn Exped matras (de 9DLX) al mijn middenmaat zakken, zijn net te kort...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2009, 08:51 »
wat zijn de maten van deze mooie tas?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2009, 09:10 »
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2009, 09:11 »
mmm, interesting, zeker voor die prijs!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2009, 09:23 »
[url=http://www.mammoet.com/LinkClick.aspx?fileticket=88HEwyK8C%2BY%3D&tabid=567&mid=797&language=de-DE]http://www.mammoet.com/LinkClick.aspx?fileticket=88HEwyK8C%2BY%3D&tabid=567&mid=797&language=de-DE[/url]

op pag 13 van dit PDFje staat hij volledig beschreven

ik kijk er misschien overheen, maar ik zie daar alles staan behalve de maten :P (alleen dat hij 60 liter is)

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #8 Gepost op: 14-10-2009, 09:47 »
Ik heb ook wel interesse

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #9 Gepost op: 14-10-2009, 09:49 »
ben ook wel geneigd tot aanschaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2009, 12:11 »
[url=http://www.mammoet.com/LinkClick.aspx?fileticket=88HEwyK8C%2BY%3D&tabid=567&mid=797&language=de-DE]http://www.mammoet.com/LinkClick.aspx?fileticket=88HEwyK8C%2BY%3D&tabid=567&mid=797&language=de-DE[/url]

op pag 13 van dit PDFje staat hij volledig beschreven

Als ik het zo lees zijn de 107 en 69 liter uitvoeringen een tas en is de 60 liter uitvoering een rugzak, met afneembare heupgordel en schouderbanden. Dat komt denk ik ook overeen met het plaatje van Gert hierboven.
 
 
GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2009, 13:11 »
Als het de RS60 betreft (de RuckSack versie) dan wil ik er ook graag één. Mooi veelzijdig tasje!  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2009, 15:10 »
Geweldig, ik ben gek op stevige veelzuidige producten. Doet u er mij maar 1. Ik was ook net van plan om via de shop rox risers te bestellen (voor 690 enduro). Is het slim om even te wachten zodat tas en risers in 1 zending naar zoetermeer gestuurd kunnen worden? Of staan shop en deze tassenactie los van elkaar?...

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #13 Gepost op: 14-10-2009, 19:04 »
OK lui, bedankt voor jullie enthousiaste reacties  8)
Ik ga de eerste 20 laten komen, daarna zien we wel verder.

De maten weet ik ook zo niet, ik kan 2 van de 3 wel bij mezelf opmeten, de lengte is afhankelijk van de hoeveelheid meuk die je er in stopt maar dat snappen jullie.

ARM-ers gaan voor (voor wat hoort wat  ;) ), daarna kijk ik wel of het een shop artikel wordt.
Post Merge: [time]wo 14 okt 2009 17:06:29 GMT-1[/time][/color][/size]
Geweldig, ik ben gek op stevige veelzuidige producten. Doet u er mij maar 1. Ik was ook net van plan om via de shop rox risers te bestellen (voor 690 enduro). Is het slim om even te wachten zodat tas en risers in 1 zending naar zoetermeer gestuurd kunnen worden? Of staan shop en deze tassenactie los van elkaar?...

Ligt aan hoeveel haast je hebt, de risers duren misschien ook nog wel even. Ik heb nog geen ervaring met hun snelheid van leveren.
Post Merge: [time]wo 14 okt 2009 18:08:32 GMT-1[/time][/color][/size]
Als het de RS60 betreft (de RuckSack versie) dan wil ik er ook graag één. Mooi veelzijdig tasje!  :)

That's the one, officieel de Cave RS60 (dus je kan er ook mee een grot in  :D )

Helemaal plat is-ie 85 x 48 cm, met de sluiting 2 slagen opgerold nog een kleine 80 cm.
Gevuld 35 cm in doorsnee.
Wel een flink ding als je'm helemaal benut.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Mammoet inkoopactie?
« Reactie #14 Gepost op: 20-10-2009, 13:10 »
Ze zijn gisteren binnengekomen dus roept u maar.

Ik houd er alvast 3 apart voor Neo, Plarina, Rogier en delenn.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain