Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: marokkotrip 2008 3 weken  (gelezen 13149 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 132
Re: marokkotrip 3 weken
« Reactie #45 Gepost op: 26-12-2008, 17:45 »
Ik heb in april/mei 2009 plaats voor 6 motoren op de aanhanger. Wie mee wil , laat iets weten. Dit is een low-budget trip van een kleine 2 weken.

Heb ook het plan om naar Marokko te gaan in 2009, liever wat vroeger bijv eind maart/april, maar maakt niet uit.
Hou me op de hoogte of beter nog maak er een nieuw topic van!
XT600 '89 AT '97 XR650R '03
Gas is alles!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: marokkotrip 2008 3 weken
« Reactie #46 Gepost op: 28-12-2008, 14:54 »
Martin Fontyn en mezelf (Peter Penson) richten in 2009 een evenement in dat Antwerpen-Marrakech zal heten. Een on/offroad evenement waarbij de bagage meegenomen word door een vrachtwagen, en enkele pick-ups meerijden voor assistentie wanneer nodig. Zelf moet je alleen maar denken aan motorrijden. We rijden over de hoge Atlas naar het zuiden via mooie pistes en dan westwaarts naar Marrakech.'S avonds een mooi hotel met propere kamers een lekkere douche en een feestelijke maaltijd. Moet er nog zand zijn ?
Voor de liefhebbers :
zie www.travelmaniacs.nl
www.eaobelgium.eu


Post Merge: 29-12-2008, 19:57
Hallo,
als ik het zowat samenvat is er toch veel intresse voor een echte low budget trip, met tentje en slaapzak achterop. Misschien moet ik me toch eens beraden en gaan voor een niet commerciƫle trip. Ik heb een 300-tal pistes klaarliggen, waarbij enkele prachtige exemplaren. Wie wel echt mee ?