Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: welke banden voor AT,  (gelezen 6133 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: welke banden voor AT,
« Reactie #15 Gepost op: 03-02-2006, 12:21 »
ik denk ook dat het de T63 gaat worden.
wat kost een setje ,,?
T63 is een goede band voor op de weg, en offroad doet ie het ook goed, zolang er niet al teveel modder op je pad komt.
De metzler sahara is geen relaxte band, op nat asfalt wordt die band eng, is T63 veel beter. Aantal km's dat ie meegaat? Ik heb geen idee, ik heb er nu een setje opliggen en die gaan al een heel tijdje mee in ieder geval.
Voor prijzen kan je de "link"-button boven gebruiken, daar staan verschillende (online) bandenboeren tussen, vooral uit Duitsland. Kom je vast wel een scherpe prijs tegen.

Succes!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: welke banden voor AT,
« Reactie #16 Gepost op: 03-02-2006, 13:05 »
Ik heb ze gewoon bij de motorzaak hier om de hoek, dacht iets van 145,- voor een setje.

Offline member

  • AFRICA TWIN,XR400R,
  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: welke banden voor AT,
« Reactie #17 Gepost op: 03-02-2006, 22:47 »
das mooi duidelijk,ik ga de t63 kopen,en ga het ondervinden. ::)en zal laten weten hoe ze bevallen.
als ik een beetje mazzel heb dan heb ik morgen extra set wielen erbij,kan ik de anakees ,af entoe er ook onder doen,voor eventueel lange snelweg rit, thank's voor de info.allemaal.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: welke banden voor AT,
« Reactie #18 Gepost op: 04-02-2006, 16:01 »
Ik rij op Pietrallies MT21...

Deze bevallen mij ook uitstekend, alleen als het asfalt nat is heb je het idee op zwenk wieltjes te rijden...
Ach alles went.

setje was ik iets van 90 euro voor kwijt.

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: welke banden voor AT,
« Reactie #19 Gepost op: 06-02-2006, 20:51 »
Wij rijden op Stonemaster, no problemo! Kwestie van gewenning zullen we maar zeggen en vooral niet op een te hoge bandenspanning rijden.

1 van de broertjes rijdt er dagelijks woon/werk verkeer mee en heeft al meer dan 20.000 km verhard (en offroad) met dezelfde achterband  gereden.  ::) :D ;)

In het begin is het wel spannend, maar als je het eenmaal gewend bent is het echt gaaf ;D Het is wel aan te raden om een TKC of een T63 voorband te monteren, dan is het een goede combinatie voor op de weg. Anders heb je helemaal het gevoel dat je op eieren rijdt. ::)

Succes ;)

Nu rij ik voor en achter TKC 80 volgende keer allen achter wisselen met stotemaster likt ook mij een goede combi!
Die TKC 80 rijdt mij als allround band perfect maar loopt inderdaad vol zie afbeelding met een TKC versus Stonemaster

Groet Marc

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: welke banden voor AT,
« Reactie #20 Gepost op: 06-02-2006, 20:54 »
Piccie komt hiero

Groet Marc