Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hart van Brabantrit 26 september  (gelezen 29083 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #150 Gepost op: 28-09-2009, 12:37 »

Allebei de bemeteringen in dezelfde lettergrootte en dan ook nog op de meter nauwkeurig komt de leesbaarheid niet ten goede.
De één rijd op tussenstand de ander op totaalstand.....vandaar de twee bemeteringen (voor ieder wat ;))

De rit bij grensland in maart was zelfs zonder bemetering, als ik me goed herinner en dat was goed te doen
Word bij ons (grensland) toch altijd bemeterd


Plaatjes waren erg duidelijk, wat mij betreft houden zo. Dankuwel :)
 

 
Wijze woorden,

bedankt Hoelio

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #151 Gepost op: 28-09-2009, 17:50 »
We nemen alle tips mee om de roadbooks zo goed mogelijk te maken. Maar we (vooral Celsa), is blij dat de roadbooks in deze vorm klaar zijn. Het was vooral voor Celsa veel, veel werk.
De nummers van de roadbooksituaties zijn ook nodig voor de ophaaldienst. Dus niet alleen om de roadbookvelletjes goed achter elkaar te plakken.

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #152 Gepost op: 28-09-2009, 18:20 »
De nummers van de roadbooksituaties zijn ook nodig voor de ophaaldienst. 
Inderdaad ja, daar staan wij als deelnemer niet zo bij stil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #153 Gepost op: 28-09-2009, 18:29 »
Inderdaad ja, daar staan wij als deelnemer niet zo bij stil.

Je bedoelt natuurlijk als deelnemer met zo'n degelijke Yamaha  ;)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #154 Gepost op: 29-09-2009, 09:04 »
Gheh, als je het zo benaderd, dan staat Jaap helemaal nergens bij stil... :D
 
 
 ;)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3420
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #155 Gepost op: 29-09-2009, 10:07 »
Gheh, als je het zo benaderd, dan staat Jaap helemaal nergens bij stil... :D
 
 
 ;)

Maar als je zijn fotootjes bekijkt heeft Jaap juist heel veel stilgestaan
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #156 Gepost op: 29-09-2009, 13:47 »
Waar kan ik die bekijken, dan??
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3420
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #158 Gepost op: 29-09-2009, 16:18 »
Nog niet alle auto's (of eigenlijk de bestuurders) zijn klaar voor de HL.....


Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #159 Gepost op: 30-09-2009, 09:17 »



Mmmh, dat ziet er lekker uit.
Wilde ook een patatje eten in d'n bels maar was vertrokken zonder centjes op zak ( :-\ ) dat komt me niet vaak voor. Afijn, probeer ik flappentap bij onze zuiderbuurtjes krijg ik de melding dat ze geen buitenlandse passen willen. Andere tap, idem... Stomme belga's, lekker goed voor hun economie, dan maar in Ollande wat te bikken scoren...
 
Zag tussen de pika's "mijn" ouwe roadbookhoudertje (TempoTrailTracker). Is hij goed bevallen?
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: Hart van Brabantrit 26 september
« Reactie #160 Gepost op: 30-09-2009, 19:00 »
Ja heb je goed gezien, dat ben ik.

Je was mijn eerste roadbook ervaring, reed achter twee ervaren rijders aan. Tripmeter moet nog gerealiseerd worden. Kon op deze manier goed proeven hoe het principe werkt.